Gå til innhold

Defender 300tdi HCPU


Anbefalte innlegg

Bilen er innspisert og ser bra ut. Nei det er ikke jeg som har kjøpt den, desverre. Jeg har en svakhet for pickuper og HCPU spesielt, så jeg er ikke vanskelig å imponere.

 

Det kan vel bli endel intressante situasjoner med Ifor Wiliams-topp og høyrestyring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er innspisert og ser bra ut. Nei det er ikke jeg som har kjøpt den, desverre. Jeg har en svakhet for pickuper og HCPU spesielt, så jeg er ikke vanskelig å imponere.

 

Det kan vel bli endel intressante situasjoner med Ifor Wiliams-topp og høyrestyring.

Tett topp og hcpu kan by på interessante situasjoner uansett hvilken side rattet sitter på. Det er akkurat plass til en Mitsubishi Pajero i dødvinkelen... Vinduer i toppen, evt ekstra speil hadde ikke vært dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noko du vil fortelje om Peik? :P

Tja, de fleste biler har heldigvis horn, så han fikk gitt beskjed før vi hadde for nær kontakt... ellers er det ikke spesielt lurt å parallellkjøre på høyre side av lastebiler/varebiler med stor dødvinkel, ellers så innser jeg at det hadde vært min skyld om det hadde smelt. Teknikken blir å blinke til høyre og skli svært sakte over i høyre felt... Burde absolutt hatt et dødvinkelspeil. Y-formede kryss er verst. Her blir ofte biler bak forvirret når jeg kjører vinkelrett ut mot veien som kommer fra høyre for å greie å se noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med rocksliders fra vanlig 110 CSW passer, men litt av nedre del av platene på planet må vel kappes til. Ramme og akselavstand er såvidt jeg vet likt som på stasjonsvognen. Bakfanger det vel ikke på noen Defendere. Bare noen små bøyler eller "bumperettes". Bakre kryssbjelke fungerer vanligvis som bakfanger men den ligger innunder planet på hcpu.

 

Mine to siste hcpu'er:

 

ACFJAAPvaGdb.jpg

 

014_(2).jpg

Endret av Peik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligget en på finn leenge, en svart puma. Den blir stadig lagt ut igjen bare litt lavere priset. Den ligger der ikke nå så enten er den solgt ellers så kommer dan snart igjen..

 

Ble ikke den solgt til en forumist for noen uker siden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...