Gå til innhold

Range Rover plans Evoque cabrio


Anbefalte innlegg

Et stort blomsterklistremerke på siden og et surfbrett baki så er det Tut og Kjør :D

 

Hvor liten er Evoque egentlig :blink: ? Den ser veldig liten ut uten tak :unsure:

Prøvde å sammenligne med andre biler, og den skal ha større bagasjeplass enn Tiguan? Ser ikke slik ut på det bilde der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

A unique special edition of the Evoque, with an interior designed by Victoria Beckham, has also been confirmed for release early next year. This is an important component of the marketing push behind the newcomer.
Tør jeg gjette på at kabriolet-utgaven blir en større suksess enn posh-spice-utgaven?

Jeg håper iallefall det.

Eivind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kom jo aldri noen ordentlige oppfølgere til de klassiske engelske cabrioletene... Syns denne er på sin plass i så måte, og håper de på Hamar snart ser i mi retning :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Stilig syntes jeg og. Egentlig litt rart at Land Rover kan "poppe ut" den ene kule morsomme bilen etter den andre - ex RR Sport, Evoque, Disco, RR etc, men når de skal modernisere Iconet sitt - Defenderen, så går i etter min mening på tryne. Blir sikkert en grei bil, men som en Defender arvtager er den heelt på jorde syntes jeg.

 

Se på Mini Cooper, VW Bobble etc. Kommer med nye modeller som man tydelig ser hvor stammer fra. Mens nye Defender forslaget ser ut som en hvilken som helst Jappse/korea/US SUV. Automatiske pigger i dekket..... Ler meg i hjel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smaken er som baken! Jeg tror ikke konseptbilen DC100/DC100 Sport kan bli noen akseptert arvtaker til Defenderen - i alle fall ikke blant de ekte entusiastene! Uansett, markedsføringsmessig er Evoque cab og DC100 modellene sannsynlige blinkskudd, og like sikkert en nødvendig greie i forhold til LR's fremtid. Tiden har nok allerede innhentet Defenderen og ulike regulatoriske krav vil gjøre det vanskelig å bygge videre på en såvidt gammel grunnkonstruksjon.

 

Entusiastmiljøene rundt de ulike Land Rover og Range Rover modellene gjør uansett bilene udødelige - og takk for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...