Gå til innhold

Defender 110 delebil


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har en Defender 110 HCPU som jeg snart er ferdig med å demontere.

 

Dersom noen vil ha restene er det bare å rydde plass på tunet/i garasjen.

 

Komplett ramme og en brukbar foraksel er vel hovedbesstanddelene, men også litt bremsedeler, klutsj og elektro, samt torpedo.

 

Prisen er NULL kroner og sakene kan hentes om to-tre uker. Da skal jeg være ferdig med å plukke av det jeg trenger.

 

Her er betingelsene:

Bilen SKAL hentes. Den kan trilles på forakselen og jeg kan skyve bakfra med traktor med gafler. Prisen er NULL kr.

Ved avtalens inngåelse betales det 1.000,- til meg. Bilen skal hentes innen 4 uker. Når bilen hentes får du pengene igjen. Dersom du IKKE henter bilen får du heller ikke pengene igjen.

 

Ta kontakt via SMS 9o11 8321 eller pm.

 

Hilsen Eivind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg har en Defender 110 HCPU som jeg snart er ferdig med å demontere.

 

Dersom noen vil ha restene er det bare å rydde plass på tunet/i garasjen.

 

Komplett ramme og en brukbar foraksel er vel hovedbesstanddelene, men også litt bremsedeler, klutsj og elektro, samt torpedo.

 

Prisen er NULL kroner og sakene kan hentes om to-tre uker. Da skal jeg være ferdig med å plukke av det jeg trenger.

 

Her er betingelsene:

Bilen SKAL hentes. Den kan trilles på forakselen og jeg kan skyve bakfra med traktor med gafler. Prisen er NULL kr.

Ved avtalens inngåelse betales det 1.000,- til meg. Bilen skal hentes innen 4 uker. Når bilen hentes får du pengene igjen. Dersom du IKKE henter bilen får du heller ikke pengene igjen.

 

Ta kontakt via SMS 9o11 8321 eller pm.

 

Hilsen Eivind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Har du noe info ang akselen. Da tenker jeg på alder, km, abs, generell tilstand.

 

Jeg har en 110 2002 med abs/tc, vil den kunne passe denne?

 

Helge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Framaksel er meget interssant, forutsatt den er brukandes på mi kjerre og vibrasjonsfri blush . Resten av delen vil vel også få bein å gå på her oppe... Theos kjerre skal hotroddes :lol:

Kan hente i løpet av første halvdel av august

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg kjørte bilen var våren 2010. Jeg kjørte bilen et par hundre mil i løpet av et par uker.

 

Den hadde ikke vibrasjoner av betydning.

 

Hilsen Eivind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er en 300tdi fra midt på nittitallet. Jeg vet ikke hvor langt akslingen har gått.

Ta kontakt via SMS 9o11 8321 eller pm.

 

 

Foreløpig er det ingen som har sikret seg denne godbiten.

 

 

Kurt? HelgeS?

 

Eivind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bilen SKAL hentes. Den kan trilles på forakselen og jeg kan skyve bakfra med traktor med gafler. Prisen er NULL kr.

Ved avtalens inngåelse betales det 1.000,- til meg. Bilen skal hentes innen 4 uker. Når bilen hentes får du pengene igjen. Dersom du IKKE henter bilen får du heller ikke pengene igjen.

Bilen er avtalt hentet helgen 12/13 august.

 

Ring meg den 14. , Kurt.

 

Hilsen Eivind

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...