Gå til innhold

Land Rover Discovery 300 Tdi 1998 vurderes solgt


Anbefalte innlegg

Vurderer å selge den nå mens den er mer eller mindre feilfri...(ingen utfordringer lenger...) :lol:

 

Det er ingen ES, men det ble foretatt et karrosseribytte tidlig i bilens levealder fra en Tysk donator så den har både skinn, aircond. el.vinduer (4), fjernstyrt sentrallås, alarm etc. Mangler varme i seter, men har motorvarmer.

 

Toppen er nyoverhalt og det er generelt svært lite rust. Alle oljer er byttet foruten gearolje (har bestilt evolution 1 fra Difflock). Den har også godkjent kufanger.

 

Veldig lite feil og mangler. Hvis jeg skal være pirkete, så er det dugg i en hovedlykt, litt innerskjermrust bak og litt usynkron på 2 og 3 gear. Tja thats it tror jeg... :)

 

Bilen har kun gått 169 000 km og (jeg syntes den) bærer preg av dette. Lufter egentlig bare interessen på nåværende tidspunkt, men tar selvfølgelig imot bud... :)

 

Intresserte kan henvende seg på mobil for bilder etc.

 

Roy - 95 41 81 01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...