Gå til innhold

C303 portalaksler vurderes solgt


Anbefalte innlegg

Har 1 front og 1 bakaksel ifra Volvo C303 som jeg vurderer å selge.

De er komplette unntatt bremsene som jeg ikke har, det finnes kit for å montere skiver ifra flere fabrikanter.

Har og 4 stk 11" X 16" felger som passer disse akslene.Akselhylsene er sandblåste, grunnet og fått fjernet festebraketter som passe Volvo.

Har stag forover på frontaksel som kan brukes på LR spiralfjærramme.

Men det er en enkel sak og bruke de på bladfjærramme (jeg eier en 107 ramme 1957 modell som er registrert på meg som kan følge med evt salg)

Tar imot eventuelle bud her i annonsen eller på direktemeldinger hvis du ønsker det.

Hvis ikke jeg er fornøyd med evt bud så blir det IKKE salg.

Vil da legge de ut for salg på Finn, Ebay, andre 4x4 forum.

Velger å legge de ut her for evt salg først, ønsker helst at de skal bli brukt på et LR produkt selvfølgelig intet krav :-)

Har etterhvert mye deler av ymse slag tilsalgs, dvs brukte deler, nye deler, vinsj, 88" prosjektbil og en 1954 ramme 107 osv osv)

Vil legge ut dette ved en senere anledning

Mvh Ketil Frengen

Gjøvik

Tlf ni-null-ni-74203

Mailadresse ketil.frengen@norgespost.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Siden det er slik fantastisk respons :lol: Så spør jeg er det virkelig ingen som vil bygge noe ekstremt her? Gi et bud hvis du vil ha aksler som har sperrer og mye gratis i høyde under bilen.

Diffklumpen er i høyde med senter i felgen og akselhylsen høyere enn det også.

Mvh Ketil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er utvekslingen på akslingene? Vil utveksling harmonere med landrover girboks?

 

Siden den er uten bremser, mangler det bånd og sylindrer, eller snakker vi tromler osv også?

De er helt uten noe som slags bremser, mangler alt. finnes skivebremsesett å få tak i i england. Utveksling er 6 til 1 der 3 til en er i akslene og 2 til 1 i portalen. Jeg har transferkasse som er 1 til 1 utveksling i som kan brukes på Defender-Disco-RR som hjelper på totalutveksling. Mvh Ketil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo du friste med moro dela, men jeg bor langt unna, har pdd ikke noe egnet prosjekt bil, og så vet jeg ikke hva du vil ha for god delene heller :)

Prosjektbil kan du vel også få kjøpt med eller for seg selv.

Har en 1954 107 ramme som er Norsk ifra ny, den må skaffes papirer på men har reg nr ifra den.

Har en 1957 107 ramme som er Norsk ifra ny og registrert på meg, den kreves det ansvarsforsikring på for å få ut skilter.

Har en 1969 modell 88 som har fått flyttet bakakselen sin til å bli en 91" som er registrert på meg, den er i deler men ramme er sandblåst og grunnet og uten rust. Har tror jeg komplett karosseri til den, den står nå på RR aksler og nye parabelfjærer.

Motoralternativer er 3,5 V8 med 4 trinnskasse eller 5 trinns kasse, eller uten drivlinje.

Har fullt av alle slags deler til Landrover seriebil nytt og noe brukt og endel til RR osv :-) Skal lage en salgsliste etterhvert jeg får oversikten.

Har to bud inne på portalakslene allerede og en interessent her på forumet.

Mvh Ketil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...