Gå til innhold

ex-mil med godkjennelse for 300tdi


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg har en ex-mil som jeg søkte om å få sette en 300tdi inn i. Ombyggingen er godkjent, og bilen kan bygges om. Etter at den er ferdig ombygget må den vises på et autorisert verksted. (den må altså ikke vises hos statens vegvesen).

 

Bilen selges uten motor og uten girboks, og med følgende specs:

 

Papirer og id er kjent og motorbytte godkjent.

Bilen er reg. på meg. Skiltene er innlevert i 2008.

Bilen er pusset ned og det gjenstår minimalt med arbeid før den kan lakkeres/males.

Bilen er bygget om til pickup med truck-cab-hytte. Denne hytta er ikke pusset ned. Den er grønn.

Bilen kan slepes opp på henger. Den står tilgjengelig og triller som den skal.

Svært lav km.

 

Bilen har stått i tre år og service må påregnes. (bilen ble parkert pga skåret motor)

 

Jeg verdsetter bilen slik, men er åpen for bud:

 

Bilen, Identitet og godkjennelsespapirer: 6000,-

pickuphytte: 5000,-

 

Totalt 11000.

 

Prosjektet selges samlet for 11000,- eller bud.

 

I tillegg er bilen svært rett og fin i karosseriet og ramma er i bra stand. Det sitter høye seter i den, de er ikke strøkne, men kan fort bli det.

Det står litt ymse hjul på bilen, men den kan fint stå på slike hjul mens den pusses opp.

 

Interesse meldes pr pm eller sms9o118321. Pickuphytta kan selges separat.

 

Dersom kjøper av bilen ønsker å få med hytta får han førsteretten til fastsatt pris.

 

Ettersom bilen er godkjent ombygget til 3000tdi er det ikke aktuelt å splitte den.

 

Hilsen Eivind

Endret av EHS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom bilen er godkjent ombygget til 3000tdi er det ikke aktuelt å splitte den.

3000tdi a gitt :) Høres ut som fet motor!

 

Spøk til side, hadde d bare ikke bodd så usentralt Eivind.. Fatter ikke at så mange LR-folk absolutt skal bosette seg på gærne sia av landet..

 

Høres ut som et utgangspungt for et hyggelig prossjekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årsaken til at jeg selger er at jeg ikke har tid til å bygge denne bilen.

 

Selv om noen betaler får jeg ikke mere tid, dessverre.

 

Hilsen Eivind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som et utgangspungt for et hyggelig prossjekt!

 

Det er det liten tvil om.

 

Mellom oss er det bare en liten fergetur på 23 kilometer.... og et langstrekk eller to i bil.

 

Dette fikser du i en fei. Jeg skal sette på kaffen.

 

Eivind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er intresant, men kan autorisert verksted skrive ut vognkort? Bilen må vel innom tilsynet for å få dette innskrevet vil jeg tro? Mine ombygde biler måtte det med forhåndsgodkjennelse.

 

Har du bilder av denne vidunderlige skapningen? Hvilke dekk\ hjul står bilen på, og hvilken dimensjon er innskrevet i vognkort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vognkortet er det statens vegvesen som skriver ut, men ombyggingen er forhåndsgodkjent og et autorisert verksted skal bare se at motoren er forsvarlig festet.

 

Jeg skal få tatt noen bilder ila det nærmeste. Hjulene som står på gjelds ikke. Det er ett-eller-anna-jeg-fant-liggende.

 

Eivind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...