Gå til innhold

2,25 bensinmotor


Anbefalte innlegg

hva er prisforlangende da om jeg tør spørre! Kan jo alltids ha en liten overhalingsjobb i løpet av kommende vintersesong:-)

 

Ettersom jeg har brukt litt penger på den vil jeg helst ha 3000 for den. mangler manifolder og gasser. Det sitter millitær fordeler i den. Hadde av toppen på den for noen måneder siden. Mangler bare å justere ventiler og montere toppdeksel. Ny weber kan følge med for 500kr ekstra (det er minst 400 kr billigere enn fra paddock) :)

 

Edit: Det sitter en 24V dynamo på den, ikke noen starter på den.

Endret av jermundpr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Spennende, da motoren til Cactus nok er litt sliten. Delene den mangler kan jo bare flyttes over... Er du med på prosjekt motorbytte til vinteren?

 

Kom over hit en tur så kan jeg sjekke motoren din før du eventuellt bestemmer deg for å kjøpe min. :) Bør vel klare å presse inn et motorbytte en helg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...