Gå til innhold

Spesiell Range Rover


Anbefalte innlegg

1976-modell Range Rover Heinel ambulanse med 3,5L V8 selges for 19000kr. Har kun gått 62000, motor drivverk og bremser er i veldig bra stand! Send PM hvis bilder og mer info ønskes. Eventuellt ring på TLF-nummeret i signaturen min. :)

 

Edit: Kan godt bytte mot defender/disco med 200tdi eller 300tdi. Kravet er da at motor, styring og drivverk er i bra stand, ramma kan godt være opprustet for min del..

Endret av jermundpr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: Kan godt bytte mot defender/disco med 200tdi eller 300tdi. Kravet er da at motor, styring og drivverk er i bra stand, ramma kan godt være opprustet for min del..

 

Dette står høyt på lista nå. Planlegger motorbytte i 88`n. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med den plassen du har disponibel, trenger du ty til panikksalg da? :unsure:

Hold ann litt, så kommer nok den rette kjøperen :) (ikke meg)

 

ikke direkte panikksalg. Men snart kommer det en defender som trenger plass.. :P Litt dumt å sette ambulansen på jordet. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en interessert nordlending som holdt på å kjøpe bilen. Men han ville ikke betale 12000 for den, ikke en gang med full tank :lol: Lurer på om jeg skal begynne å sveise litt i morgen. Virker som at folk blir livredde så fort det er litt brunt under gulvmattene..

Endret av jermundpr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...