Gå til innhold

Anbefaling; Wheeler Dealers!


Anbefalte innlegg

Anbefaler alle å laste ned Wheeler Dealers. De restaurerer relativt slitne biler og selger dem videre! I tillegg til godbiter fra bla jaguar, bentley, lotus, ferrari) er P38, RRC, Discovery 1, Defender 90 representert. Jeg fant dem på piratebay hvis noen lurte. God underholdning på fredagskvelden dette!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det går på Discovery! Eller jeg tror muligens de bare viser de siste sesongene. Men uansett når de har laget 10 sesonger så skal du ha litt flaks for å se en Land Rover.. Ihvertfall litt! Ja, det ligger litt på youtube også. De gutta der er jo store Land Rover-entusiaster!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

"Jolly good entertainment!", som engelskmennene ville ha sagt. Har sett Disco, RR og Defender nå og det er jo herlig hvordan de transformerer bilene :) Eneste jeg stusser på er den bittelille gevinsten de kommer ut med - Ed gjør jo en haug med jobb på en del av de.

 

Om det er noen som ønsker disse episodene - gi meg et vink, så ordner vi det raskt og enkelt :D

 

Har alle som har gått med LR (tror jeg):

  • Disco 1
  • Defender
  • Serie III
  • RR Serie I
  • RR Mk3

Kan sende på supergrei overføring, uten at du trenger å bli pirat ;)

Endret av Chad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg kunne la dem fikse litt på lillefot for meg--- eller la Chip foose og overhaulin gjengen tar litt i.....

 

Ed China og Mike Brewer can underholder litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper han snitter 20-25 timer på bilene, og med 80 pund som normal timespris på verksted i UK blir det nesten litt latterlig med en avanser på 50-500 pund. En del av bilene er jo ypperlige objekter for budgiving, slik som den gule Serie 3'en de pusset opp. Jeg kan forstå at de vil gi et "korrekt" bilde av utfordringene med å få solgt og at de ikke vil nytte seg av statusen programmet har, men Mike er uansett en ganske god kjøper og en litt pinglete selger :)

 

Det er allikevel herlig å se de ta de nesten latterlige utgangspunktene, sånn som RR mk3'en, og få de til å bli fantastiske utgaver. I tillegg er det jo rene Wikier på mekanikerjobber :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok de tjener mere penger på å selge programmet til tv selskapene. Er ikke sikker, men de er sikkert freelansere, som får betalt for det de greier å selge inn.

Blir ganske så svartsjuk på prisene de får kjøpt bila for. Skulle vert her tillands,sukk!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, ikke lat som dere ikke vet hvilken kanal det går på :D Her i huset klager de hver gang jeg setter på tv'n.

 

Hvis man vil ha litt mer faglig påfyll så søk etter Mark Evans serier: A Land Rover Is Born og de andre "is born" seriene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Om det er noen som ønsker disse episodene - gi meg et vink, så ordner vi det raskt og enkelt :D

 

Har alle som har gått med LR (tror jeg):

  • Disco 1
  • Defender
  • Serie III
  • RR Serie I
  • RR Mk3
Kan sende på supergrei overføring, uten at du trenger å bli pirat ;)

Hadde ikke skadet det :) prøvd å finne de på piratebay men er jo evig mange episodr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper han snitter 20-25 timer på bilene, og med 80 pund som normal timespris på verksted i UK blir det nesten litt latterlig med en avanser på 50-500 pund. En del av bilene er jo ypperlige objekter for budgiving, slik som den gule Serie 3'en de pusset opp. Jeg kan forstå at de vil gi et "korrekt" bilde av utfordringene med å få solgt og at de ikke vil nytte seg av statusen programmet har, men Mike er uansett en ganske god kjøper og en litt pinglete selger :)

 

Det er allikevel herlig å se de ta de nesten latterlige utgangspunktene, sånn som RR mk3'en, og få de til å bli fantastiske utgaver. I tillegg er det jo rene Wikier på mekanikerjobber :)

 

Mike skrev på Facebook for et par dager siden at de prøver å simulere hva hvem som helst kan få til med litt verktøy hjemme i garasjen, og timeprisen på Edd er derfor ikke viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars Mike gikk ut på et sosial medium her om dagen, og sa han var lei av alle som prater ned showet på grunn av kostndadsspekulasjoner.
Om alle kostnadene ved å produsere serien skulle ligge på bilsalget alene ville vel han gått konkurs for lenge siden.
Det som er greia er at det er et show. Hverken mer eller mindre. Han spiller en bakgårdshandler, hvilket han absolutt ikke er. Mike Brewer driver en stor og velfungerende bilbutikk. I tillegg er han utdannet bilmekaniker.
Edward spiller "gjør-det-selv mekaniker". Det har vi skjønt for lenge siden at han ikke er. Absolutt det motsatte!
Greia er å vise hva du kan få til selv, og kostnadene ved det.

Her er Mikes egne ord:
"After 11 years I'm tired of explaining labour costs on the show..almost every hour! Edd plays the role of a home mechanic, anything that's done outside the shop we always factor the costs, we split the profits we make or reinvest into more cars. We don't really care about the profit..it's nice...but we are more interested in saving cars. Most of what we do is achievable with a good set of tools, guts and time...and for the record I work just as hard and I'm also a fully experienced mechanic. It's just the show isn't made that way. No doubt I receive dozens of insults now as usual but please just try to enjoy the show after all the car is always the star in Wheeler Dealers."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...