Gå til innhold

Land Rover Discovery 300 tdi


Anbefalte innlegg

Hei folkens!

 

Vurderer å selge min Land Rover Discovery da det blir en god del pendling til og fra skole til høsten.

 

Har mest lyst til å beholde bilen, men ser det at en menneskebil kanskje er smartest de neste to årene.

 

Litt om bilen: En ekte Land Rover med de nødvendige modifiseringene, den har litt større dekk både sommer og vinter. Den er moderat løftet(2" terrafirma), med tilbehør. Større intercooler, aluminiumsradiator. Masse som er byttet siste 2-3 åra. Gulv, kanaler calippere, bremserør. osv.

 

Bilen har i år fått nye vinterdekk på alufelg(235/85 cooper discover med 5 seipinger per knast). Nye (sommer)hjul, bf goodrich all-terrain på black modular felger. Den har fått nytt clutch-kit og ny registerreim.

 

Veldig mye nytt i drivverk og bilen har ingen ulyder, motoren går bra, og girkassa girer fint. Bilen har jo selvfølgelig noen brune biter, men slettes ikke værst. Bilen er eu ok i år.

 

Hvis jeg skal bytte bilen er jeg på jakt etter for eks alfa romeo 156 i prisklassen 40-70 tusen, eller noe annet interressant.

 

Send meg gjerne en pm, så tar vi det videre på mail eller telefon. Bilen står i Skien.

 

Pris. tja, vet ikke helt hva slikt er vært, men den har ny clutch og registerreim samt nye dekk, er i god stand, så kanskje rundt 65 tusen, men by(tt) i vei! B)

 

edit: Bilen er 1995 og har gått ca 223000

legger ved noen bilder her:med_gallery_6553_9_1528375.jpg

med_gallery_6553_9_1279979.jpg

 

med_gallery_6553_9_198443.jpg

Endret av kjetiltm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

finn-annonse her

 

Innbytte kan vurderes i ex-mill eller annet spennende, evt en egnet pendlerbil.

 

Prøver og få tatt noen bilder av typiske ruststeder på disse bilene som hjulbue ved c-stolpe, kanaler og gulv bak, som på denne er tilnærmet rustfritt. :D

Endret av kjetiltm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...