Gå til innhold

Gammel camp-let selges


Anbefalte innlegg

Har en camplet, 73 mod i god stand. Denne selges for 4000,-

To sovealkover, god plass til 4 stk. Bilder kommer i morgen.

 

Den burde fått større hjul eller enkel heving siden den er laget for lave biler.

 

Penger forventes overført konto siden dette skal finansiere en annen idiothandel som ikke er verifisert solid nok i hjemmet.

Endret av lafterolf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Penger forventes overført konto siden dette skal finansiere en annen idiothandel som ikke er verifisert solid nok i hjemmet.

Hehe. knallbra.

 

Jeg er interessert.

 

Eivind

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den burde fått større hjul eller enkel heving siden den er laget for lave biler.

Jeg regner med du mener disco uten løft? Eller kanskje Freelander?

 

RRC med sigen rumpe?

 

Bilder? :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eutrulig nok bare 1 nummer unna Radovan.. Er jeg så lett å lese? :blink:

 

Lucky guess.... :P

 

Forøvrig har eg snytande lyst på Camp-leten din. Synd det er litt langt å hente, og at eg manglar garasjeplass og at eg eigentleg ikkje har bruk for han, eller råd til slikt akkurat no. :rolleyes:

 

(Du har ikkje eit trepunkts graveaggregat, vel? Det skulle eg hatt. ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg uten graver. Kompisen har Haka 2100 som jeg vil berømme..flott maskin som er lett å hekte på. Har hatt hymas selv, og der hår det mye tid i å montere av og på. Cmpleten er forløpig reservert, det sjedde umiddelbart etter den ble lagt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Tiden går fort. blush

 

I taket er det5 stjernehull, altså småe hull som kan tettes med lim. En flerre langs det ene vinduet, kan nok limes med en passende bot. Plass til svært mye bagasje på madrassene når den er sammenslått. Man kan altså ha sengeklær og oppakning liggende beskyttet i campleten mens man kjører.

med_gallery_1946_9_94553.jpg

med_gallery_1946_9_1136996.jpg

Innvendig:

med_gallery_1946_9_1453488.jpg

Flerre langs sidevinduet:

med_gallery_1946_9_586091.jpg

 

Siden det er en flerre reduseres prisen til 3500,- og ved rask avgjørelse kan den bringes sørover til østlandet i morgen. Foreløpig holdt av til en forumist.

Endret av lafterolf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Pokker sa han med et lettelsens sukk

 

....men Rolf har nakkegrep på deg, Radovan :D

Alle har nakkegrep på meg. Berre hint litt om eitt eller anna eg ikkje har (meir enn to eksemplar av :rolleyes: ) frå før av.

 

Etterpå har banken nakkegrep på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...