Gå til innhold

Insa tufbo special track


Anbefalte innlegg

Har 5 stk Insa Turbo spesial track som skal selges.str:235/70x16.Disse er betydlig større enn det målene tilsier.Perfekte dekk til 0-1"hevet rrc eller disco1.4 Ubetydlig brukt,1 ubrukt.Selges samlet kr:4000.

uffern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor høye er de faktisk. 235/70-16 er snaue 29 tommer. Ønsker meg egentlig 32 tommer. Vet at insa-dekkene er regumierte, og ikek helt standardmål, men hadde vært gøy å visst. Tror Insa i 32-tommer blir stort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor høye er de faktisk. 235/70-16 er snaue 29 tommer. Ønsker meg egentlig 32 tommer. Vet at insa-dekkene er regumierte, og ikek helt standardmål, men hadde vært gøy å visst. Tror Insa i 32-tommer blir stort.

Disse dekka har en rulle krets på vel 76 cm og en breddde på ca 24,5 cm,altså ca 30,5".omtrentlig som et "normalt"245/75x16 dekk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hva er DOT på dem? huh.gif

Vet ikke helt hva du mener her?Men jeg har lest litt på det ene dekket,der står som følger:D.O.T-R-CHXL3,og i en oval ramme ved siden av står det:1060. ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1006, kanskje? De fire sifrene i ovalen indikerer produksjonsuke og -år. Alltid godt å vite hvor gamle dekkene er, gummi er ferskvare. smile.gif

Står:1060 på alle 5 dekkene.Dekkene er foresten kjøpt fra Paddocs i april 2011. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart. Jeg kikket på Trond sine i dag, og der stod det vanlig rekkefølge, 1208. Hans er også kjøpt hos Paddock. Kanskje de har begynt med kinesisk tidsregning i Spania? laugh.gif

 

Jeg får ta en titt på kontoen i morgen, og se om det er noe igjen etter ferien. rolleyes.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...