Gå til innhold

Polynorm tilhengerprosjekt.


Anbefalte innlegg

Prosjekt som må sveises litt på og bytte dekk før turen kan gå til biltilsynet.Nederlandsk henger som er momset inn.Forumpris 3500.-.Skal du prute så koster den 6000.- :rolleyes: Bilder sa du.Nei det har jeg ikke.Befinner seg på kongsberg.

 

Hvis flere interreserte blir det til høystbydende innen mandag 20/6 kl.20.59.59

 

Bud i tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får vi se om de som ville se på hengeren og handle til forumpris dukker opp.Hvis ikke kan den få stå til jeg eventuelt får røsket og fikser den sjøl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Siden de seriøse ikke var så seriøse og jeg har blitt campingvogneier går den nå for 2500.- eller høystbydende over innen søndag 17.7 kl.20.59.59 Selge billigere enn 2500.- er helt uaktuelt.Da blir den spiker eller annonseres på finn.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Skrotsnokeren.

 

Er dette en av de nederlandske Aanhanger fra 1954/55 som Forsvaret kjøpte inn 700 av på nittitallet....men aldri tok i bruk?

 

Eivind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tAR DEN FOR 2500,-

 

mvh Gaute

 

Si i fra om du trenger hjelp med registrering, Gaute. Jeg har registrert et par slike de siste årene (gitt at svaret på mitt spørsmål over er "ja")

 

Hilsen Eivind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I så fall har den nederlandsk, militært kjennemerke på formen KT xx yy der xx yy er tall.

 

Id-platen forteller at hengeren er laget i 1954 eller 55.

 

Hilsen Eivind

Endret av EHS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette en av de nederlandske Aanhanger fra 1954/55 som Forsvaret kjøpte inn 700 av på nittitallet....men aldri tok i bruk?

Slik ser en Aanhanger ut. (OBS; Dette er IKKE hengeren Skrotsnokeren selger. Dette er en henger jeg registrerte og solgte i fjor.)

 

 

aanhanger.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nederlandsk fra fellesinnkjøpet.Jeg har alle papirer.Det må sveises inn ca 5x10 cm plate i framkant av kassa.2500.- er notert Gaute :) Kanskje det kan bli en byttedeal i litt skruing istedenfor kronasjer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...