Gå til innhold

Motorolje selges på forseglede 5liters kanner


Anbefalte innlegg

FleetPower XD 15W-40 [uS PRODUKT*]

Høytytende, multifunksjonell SHPD ("Super High Performance Diesel) motorolje formulert med "hydrocrackede" konvensjonelle baseoljer for å gi eksepsjonelle kuldeegenskaper. Særdeles godt egnet for U.S. diesel motorer, samt mange europeiske og japanske medium og heavy duty diesel motorer i tyngre kjøretøy, anleggsmaskiner og traktorer. Overgår alle kravene til en multifunksjonell diesel-motorolje for "on-highway" og "off-highway" bruk. Formulert for forlengede oljeskiftintervall der motorprodusenten tillater det ihht. internspesifikasjonene. Anbefales for medium & heavy duty diesel motorer, inkl Caterpillar og Cummins. Også meget godt egnet for dieselmotorer i lystbåter; Volvo Penta, Yanmar (untatt motorer fra BMW), Cummins/ Mercruiser, etc.API CJ-4/CI-4+/CI-4/CH-4/CG-4/CF/SL, MAN 3275, JASO DH-2, ACEA E7-04, A3/B4-02

GLOBAL DHD-1, JASO DH-2, CAT ECF-3/1, ALLISON C-4/3, VOLVO VDS-3/2, MB 228.3,

Mack EO-N PP 03'/EO-N Plus/EO-M, Detroit Diesel 93K218/15/14/7SE270,

CUMMINS CES 20081/78/77/76/72/71

tn_olje.jpg

Selges på forseglede fem-liters-kanner. USA-produkt.

99kr pr liter.

Hilsen Eivind

Endret av EHS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk litt fort, ja.

 

33 pr liter er korrekt pris.

 

Det er ca halvparten av postordrepris.

 

Hilsen Eivivd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Eivind

 

Tar gjerne 3 kanner jeg..

 

(Jeg bruker denne på 2,25 seriediesel, (og før det på Ford med 7.3diesel IH/Navistar).. og det kommer jeg til å fortsette med. Dette er vel samme som ble solgt som Quakerstate HDX tidligere har jeg skjønt.)

 

Du får det kanskje med deg i forbindelse med det båtopplegget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...