Gå til innhold

1974 x-mil selges


Anbefalte innlegg

Selger min land rover.

 

Har prøvd å selge den her på forumet mange gange, men fått lite respons. Jeg kjøpe girkassa av EHS i fjor, og har kjørt bilen ca 50 mil etter det, så den er fortsatt strøken. Byttet bremsepumper rund baut. Bytte hovedsylinderen til clutch, er i ferd med å bytte slavepumpa. Trenger nytt eksosanlegg, og deretter eu-godkjenning.

 

Girkassa kostet meg 10 lapper pluss montering. Tilsammen ca 14 lapper. Får jeg 15 for bilen er jeg fornøyd.

 

Løp og kjøp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøgstad er jo ikke så langt :)

 

Er det bare å skru på nytt eksosanlegg; dvs er pinneboltene som holder eksosrøret til manifolden intakte?

 

Kan du kanskje sende en sms til nittisju-nittisju-79-sekstifem, så vi får nummeret ditt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt usikker på hva som er inntakt på eksos anlegget, bortsett fra at det er bakre halvdel problemene ligger. Kan sjekke jeg. Ja, Trøgstad er glad for at du nevner våre stoltheter.... Skal sies at Lene fikk litt større fordeler etter at ho forlot "Triveli' Trøgstad". Bilen kan også byttes i div gammelt musikkutstyr, ikke det at jeg egentlig har økonomi til det, men hvis noen har en gammel forsterker eller bass/gitar fra 60-70 tall vurderes det sterkt som byttemiddel, hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke gammel bassforsterker å bytte med, men en motorsykkel med sidevogn. Den lager minst like fin musikk :lol:

 

CJ 750, sidevogn og revers, 3 seter..... Den står i garasjen, men jeg har jo ikke lappen. Glemte det når jeg fikk tak i den for noen år siden.

 

 

Kai

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen står her fortsatt.... Selges til førstemann med 15000,- Dette er den absolutt verdt. 2 timer mekking og den er klar for eu-godkjenning. Grunnen til at jeg ikke gjør det selv er at jeg rett og slett ikke har tid og lyst til å skru noe som helst om dagen. Løp og kjøp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ikke dum ut den der, men hvordan er innredningen på den? orginal fra forsvaret eller? Er litt på utkikk etter en grei serie 3 bil om dagen, og Trøgstad er ikke halvgæli langt unna.

 

Hilsen Marius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du Marius.

 

Innredningen er helt grei. Putene bak(de løse som kan tas ut) er hele og pene. Samme med setene foran. Dash'en har vel sett bedre dager, men er slettest ikke værst. Trenger som sagt å fikse litt på slavepumpa. Har montert ny, men her har det skjedd noe rart. Enten må en lufteekspert lufte den, eller så må man demontere/montere på nytt. Eksosanlegget fungerer fint som den står nå, men må skiftes før eu-sjekk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du Marius.

 

Innredningen er helt grei. Putene bak(de løse som kan tas ut) er hele og pene. Samme med setene foran. Dash'en har vel sett bedre dager, men er slettest ikke værst. Trenger som sagt å fikse litt på slavepumpa. Har montert ny, men her har det skjedd noe rart. Enten må en lufteekspert lufte den, eller så må man demontere/montere på nytt. Eksosanlegget fungerer fint som den står nå, men må skiftes før eu-sjekk....

 

Så kløtsjen er ikke helt god slik den er per i dag? Burde ikke være en umulig sak å fikse tenker jeg (viktig å alltid tenke positivt når en har med LR å gjøre :lol: ).

 

Hadde vært moro å tatt en tur ned til Trøgstad å tatt en titt på den. Kanskje jeg og jentungen kunne tatt en tur nå denne helga, hvis det passer for deg da? Vi kunne tatt en tur innom Trøgstad fort i samme slengen mens en først er i disse fantastiske siviliserte strøk.... :P

 

Hilsen Marius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan vi få til vet du... Jeg jobber i helga, men er ikke helt sikker på når jeg er hjemme, og når jeg jobber. Jeg skal komme tilbake til det her på forumet. Trøgstad fort! Hehe, virker kanskje mer eksotisk for utenbygdsfolk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan vi få til vet du... Jeg jobber i helga, men er ikke helt sikker på når jeg er hjemme, og når jeg jobber. Jeg skal komme tilbake til det her på forumet. Trøgstad fort! Hehe, virker kanskje mer eksotisk for utenbygdsfolk....

 

Ja, du får skrike ut når du vet mere om arbeidstidene dine. Har vært på trøgstad fort tidligere, men det er ei stund siden nå. Har litt fetish for gamle forsvarsanlegg. :lol:

 

Hilsen Marius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vil jeg foreslå Basmo festning i Marker(rett på grensa til Aurskog Høland). Det er en ganske artig liten borg. Jobbet der med noe kalkfuging et år. Brukte da x-mil for å frakte sand og vann og div opp til fortet, moro! Hver dag måtte vi gjennom terrengløypa opp dit, hehe. Det er en knallstart på enhver arbeidsdag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...