Gå til innhold

Defenderdører fra England


Kvammen

Anbefalte innlegg

Ut fra den informasjonen jeg sitter inne med så kommer alt sammen nå på tirsdag og Espen sier det ikke er noe problem med lagringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 120
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Tar selvfølgelig en sjekk og opptelling når de kommer på tirsdag. Ikke noe problem om de blir stående en liten stund. Eneste jeg trenger plass til i nærmeste fremtid er å få inn bilen slik at jeg får byttet fire dører :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, folkens. Dører etc. er på plass og nå når forumet er på plass igjen skal jeg fiske fram emailadressene og sende ut meldinger til alle dere som har bestilt. Alt er hos Espen V.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder henting så hadde det jo vært praktisk om man kunne hjelpe hverandre med transport om det er ledig plass. Dører og noen dørtopper skal såvidt jeg kan se til Bekkestua, Slemmestad, Grefsen, Søgne, Leksvik, Jæren og Bergen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter her på jæren og drømmer iblandt om mine 2nd row dører til defenderen min. Jeg plages sterkt av at jeg ikke eier fritid for tiden og har derfor ikke satt i gang noen prosjekt for å flytte dørene nærmere meg selv.

Men viss noen skulle ha mulighet til å ta dem med seg, og midlertidig oppbevare dem, i retning av enten Hordaland (Bergen) eller Agderfylkene, så hadde jeg satt stor pris på det. All den tid de befinner seg midt på østlandet så er de litt utenfor min rekkevidde, men jeg er iblandt i Bergensregionen i jobbsammenheng, og trenger en unnskyldning for å besøke broderen i Agderregionen, så all hjelp av det slaget hadde blitt satt stor pris på.

Så får jeg forhåpentligvis litt ledig tid etterhvert, slik at jeg kan få de helt hjem blush

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Bestillingen er kommet og ligger på lager hos en forumist. Jeg henta mine etter en måned og da var jeg den første! som henta.

 

Hvis noen er intressert i mine fordører til defender selger jeg de videre siden jeg ikke har defender for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestillingen er kommet og ligger på lager hos en forumist. Jeg henta mine etter en måned og da var jeg den første! som henta.

 

Hvis noen er intressert i mine fordører til defender selger jeg de videre siden jeg ikke har defender for tiden.

 

Hvordan er disse dørene? Jeg har en 1985 110 Ex-MoD, passer de? Er dørene komplett? Trenger bare fordører da jeg kun har det i tilegg til safaridør bak. OG ikke minst hva snakker vi om når det kommer til pris???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dørene er like gode/bedre enn ny kvalitet.

Dørene er nakne uten noe som helst. Bare metallet primet i svart.

De jeg bestilte er til defender med trykknapp. Har du en 110 skal de passe men det kan sikkert noen andre bekrefte/avbekrefte.

Jeg betalte 9560 for mine. Betlaingen ble gjort igjennom spleising på frakt med rabatt siden mange ble bestilt. Det var snakk om at ett "endelig opgjør" skulle komme da prisen som ble betalt var ett estimat med margin på den endelige regningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kr. 9.560,- for to nakne dører? :o Ops.. det er jo verdien av halve bilen det! Og så kommer vindu, veiver og masse dingel i tillegg. Må nok vente på lavkonjunktur inne Defender dører.

Får håpe markedet snart møter taket og at vi får en negativ trend kanal... Som en aksje analytiker ville sagt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verdt å nevne at disse dørene er påstått å ha en del høyere kvalitet enn standard... Usikker på fremdører, men bakdørene jeg bestilte skal være av stål og galvanisert. Derfor dyrere.

 

Om det er verdt det? Tja... prøver å la være å tenke for mye på akkurat det blush

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er disse dørene? Jeg har en 1985 110 Ex-MoD, passer de? Er dørene komplett? Trenger bare fordører da jeg kun har det i tilegg til safaridør bak. OG ikke minst hva snakker vi om når det kommer til pris???

 

Det er andre lås på nyere dører. Du må derfor bytte motparten til låset på B-stolpen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, jeg ser det. Har sjekket litt og funnet ut av det. Og så kommer all leamikken jeg må ha i tillegg til prisen... Blir litt dyrt for meg. Hadde jeg hatt like dører i utgangspunktet så kanskje. Får klare meg med de jeg har ei stund. Kanskje det kommer billige brukte dører på markedet her etterhvert når folk som bestillte begynner å skifte ut? Kan jo kanskje kjøpe to ikke helt gode og reparere de. Skal også følge litt med på div. salgs forum fra øyene ute i havet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestillingen er kommet og ligger på lager hos en forumist. Jeg henta mine etter en måned og da var jeg den første! som henta.

 

Hvis noen er intressert i mine fordører til defender selger jeg de videre siden jeg ikke har defender for tiden.

Hei!

Da kjøper jeg fordørene dine :-) sender du meg en mail mfolkmann@miswaco.slb.com så kan vi bli enige om hvordan vi skal gjøre det? er det noen andre som vil kvitte seg med bakdører er jeg interessert i det også :-)

 

Morten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil det si at du har ting som dørhåntak m/leamikk, vindu m/ heisemekanisme, dørpaneler etc...?

 

Jeg har to dører fra eldre defender men mangler låsedingsen på A-stolpen. Har ikke dører til overs nei. Har derimot en bil uten dører.

 

Vil det si at du har ting som dørhåntak m/leamikk, vindu m/ heisemekanisme, dørpaneler etc...?

 

Jo, foresten, det har jeg. Har rustne gamle dører uten innvendig trekk men med heisemekanisme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...