Gå til innhold

Defenderdører fra England


Kvammen

Anbefalte innlegg

Iflg. Ashtree var de siste dørrammene ferdige hos galvaniserer i forrige uke. Nå skulle de hentes, ny dørhud monteres før priming og klargjøring. De mente de skulle få de avgårde i løpet av denne uken. Er veldig spent på fortsettelsen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 120
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Hadde nå liksom håpet at det skulle gå litt fortere, men det har jeg jo gjort hele tiden. Det ble vel et for stort sjokk for englenderne å få en såpass stor ordre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kan vel ta seg et friår etter dette for pengene de har tjent på denne ordren B)

 

Lurer nesten litt på hvor mye de omsetter for i året når de sliter så mye med å levere en "middels" ordre. Skulle tro de var et enkeltmannsforetak eller noe :rolleyes:

 

 

 

 

Neida, jeg har troen på de jeg, tar nok sin tid for å lage til dører med litt kvalitet. Men jeg har gitt opp håpet om å få montert dørene før vinteren nå.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Britisk firma i kjennt stil dette.. Det er nok noen joviale gubber som surrer rundt i lagerfrakker i noen slitne gamle mursteins bygninger. Gjerne ikke så opptatt av å besvare e-post, men stoler mer på Royal Mail Service og telefoner med ledning i... ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det kan jo være to gamle gubber som lager dørene ;)

Endret av Kvammen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor fristende det enn måtte virke, så gjelder det dessverre ikke sigarer heller. Må rulles på fast underlag, Ellers blir de slaskete og faller glødende i stykker på din nybørstede dress i Harris tweed. Om dette likevel skulle skje, er det akseptabelt at en i sin bestyrtelse sier slikt som f.eks. "-by golly!" eller "-oh heavens!" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må rulles på fast underlag, Ellers blir de slaskete og faller glødende i stykker på din nybørstede dress i Harris tweed. Om dette likevel skulle skje, er det akseptabelt at en i sin bestyrtelse sier slikt som f.eks. "-by golly!" eller "-oh heavens!" ;)

 

Du sier ingenting om fastheten her..... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor fristende det enn måtte virke, så gjelder det dessverre ikke sigarer heller. Må rulles på fast underlag, Ellers blir de slaskete og faller glødende i stykker på din nybørstede dress i Harris tweed. Om dette likevel skulle skje, er det akseptabelt at en i sin bestyrtelse sier slikt som f.eks. "-by golly!" eller "-oh heavens!" ;)

hvordan klebes en sigar sammen da? :huh::unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sigar består av filler som rulles i en binder som igjen rulles i en wrapper. Wrapper-bladet er den dyreste delen av sigaren, i ekstra fine sigarer byttes binder-bladet med et wrapper-blad. Styrken er i filleren og smaken i wrapperen. Klisteret som strykes på er vanligvis eggekvite, guargummi eller andre naturlig klister.

 

Myten om sigarrullerskens lår kan komme av at wrapper-bladene blir oppbevart i et fukta klede de har på fanget :)

 

edit:

 

-dette må være den mest åfftåppikske avsporinga på lenge blush

Endret av JCP
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Dette var et innmari langt lerret å beke, men her er siste melding som jeg fikk idag:

 

Hi Dag. The consignment went to the shippers last Thursday. It will be on its way any day now. The consignment consists of all of the front row doors the glazed back door and a pair of door tops for the lightweight. We will have the the second row doors skinned this week and they will follow straight after. You will be very pleased with them all. Kind regards jill.

 

Alt tyder altså på at det går avgårde denne uken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det utpakkingsfest når de ankommer eller? ;)

Tror de skal være pakket trygt og godt så da er det sikkert best å vente med videre utpakking til vi har fått varene trygt hjem. Har ventet lenge nå, synes jeg. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

:D GLEDELIG MELDING :D

 

Til alle tålmodige sjeler. Pakka fra Ashtree/Samara er ankommet Norge og vil bli levert til Espen V på tirsdag. Dermed ser det ut til at ventinga kommer til en ende og varene kan etterhvert fordeles. Nå er det jo slik at dette er et lavprisprosjekt så her er vi avhengige av litt hjelp av hverandre også kalt Forumekspressen. Adressen til Espen er:

 

Espen Valler

Faarlundsgutua 3

2848 Skreia

Tlf.: ni fem fem to syv null null fem

 

Jeg kommer til å utarbeide en liste til Espen over hva de enkelte skal ha og så håper jeg at dette ordner seg uten sslossing :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...