Gå til innhold

Bryllup...


Pederover

Anbefalte innlegg

Det har vært en skikkelig vindfull gråværsdag her nede på La Manga hvor jeg avtjener deler av min pappaperm. Derfor har dagen gått med til å bivåne Skynews dekning av prinsebryllupet i England. Det har vært en orgie i klassiske engelske biler/vogner, fra 1902 Landau, diverse Bentley og Rolls Royce, og en masse Range Rovers/Disco3 som diskret har lagt seg bak/foran nobelitetene, med blålys i kromgrillen... Avslutningsvis Prince Charles` Aston Martin Volante! Herrlig dag for en skaproyalistisk, anglofil pappa i feriemodus! B)

Endret av Pederover
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nevner ikke navn på min gode kollega, men alias er Hugin, han tar opp alle prinsesse bryllup på DVD og sitter i stuen i singlet, raggsokker, og en pils på magen og ser de omigjen og omigjen....(Vet ikke helt hva han liker med de brylluppene...) men det er et "vakkert" syn....:lol: :lol: :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...