Gå til innhold

Felger Range rover Classic.


deadprez

Anbefalte innlegg

De fleste deleleverandørene som Paddock har 8" felger, stort sett i stål

Når det gjelder dekk så går det sikkert med større dekk, men vær obs på at bilen blir latere. RRC er ikke giret for særlig større dekk. Defender, som har større hjul, har i prinsipp samme transmisjon som RRC, men har annen utveksling på mellomgirkassa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg kjøpte mine i Bergen, 8x16 modular felgar i svart

Sjekk innpresset!!

Passer steike fint på min RRC med 265/75 Yokohohama Geolandar MT

Min er heva 3 tommar

Giringa passer veldig bra til mitt bruk slik det er idag, STOR bonus er at speedometer no passer perfekt :P

Ev PN meg B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det Roar refererer til blir meir eit "Islands stuk" :-)

Eg fikk IKKJE inn minde gamle 33x10.5 R15 under min uten kapping med omtalte 3" løft

Ein kamerat av meg med 110 G4 blei veldig happy då :lol:

Stilig Felg du har linka til

Har du vurdert ZU Felger? Då har Du i det minste papir på herligheita

Innpresset er ikkje uvesentlig

Skal sjekke ka mine kan ha (om stempla) :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker på hvor mange tommer den egentlig er hevet. Bilen er levert med EAS system, som er oppgradert til EAS III.

Se info her: EAS III. Det er også montert 5 cm større klosser mellom akslene og karrosseri. Har kjøpt høyde sensor også slik at bilen ikke synker helt ned når den står stille. Se her: Høyde sensor.

 

Noen som har testet dette settet før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finne ikkje att han eg meinte solgte 8" breie ZU felgar :blink:

Mach5 fantes iallfall i mindre opplag med 8"

Eg fikk ikkje fatt i so eg parke

Vurte denn innkjøpsplanen for fleire år sidan <_<

Endte til offroad bruk som sagt opp med 8x16 Black Modular felgar

Hugs rett hjulmuttrar når du handler felg excl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker på hvor mange tommer den egentlig er hevet. Bilen er levert med EAS system, som er oppgradert til EAS III.

Se info her: EAS III. Det er også montert 5 cm større klosser mellom akslene og karrosseri. Har kjøpt høyde sensor også slik at bilen ikke synker helt ned når den står stille. Se her: Høyde sensor.

 

Noen som har testet dette settet før?

 

Jeg løftet P38 min og har et par kommentarer.

Er høydene elektronisk justert? Hvis ikke hjelper det lite å montere disse armene og belgene.

Hvorfor montere 5cm klosser? Høyden bestemmes ikke av fjær posisjon (lengde) lenger.

Høyden bestemmes elektronisk ut fra høydesensor. Skal disse klossene ha noe for seg

må du også montere spacer på sensor arm ala DiscoII.

Med 2" heving passer 235.85x16 veldig fint, større en det så må du ut med vinkelsliper.

Endret av qcnr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klossene er for at bilen ikke skal kunne legge seg helt ned ved f.eks lekasje i belgene.

Funker ikke høyde sensoren jeg har bestilt til og kunne endre høyden?

 

Hva slags spacere er det du tenker på?

 

Hørt at bilstein også leverer dempere som fungerer til de belgene jeg har bestilt og kan gå høyere opp.

Finnes det noen måte jeg kan låse bilen i høy posisjon? Når jeg trykker inn knappen, senker den seg uansett når jeg har kjørt i over 60 km/t. :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...