Gå til innhold

Range Rover


Anbefalte innlegg

Pga samlivsbrudd, må jeg kanskje vurdere å selge min Range Rover, så lufter forsiktig interesse og hva folk her er villig å gi.

 

De fleste kjenner vel til hvilken bil det er.

Full ARB sperre, ARB komressor, 300 Tdi fra 03 mod, salisbury bak aksel, 4 vinter dekk av 35" 12,5 - 15 seipet og pigget.

4 sommer dekk, Cooper Discoverer STT 33"x12,5-15 på whitespoke felger.

Snorkel , diffguard forran og bak, godt vedlikeholdt, 5 Vision X 50w xenon på taket, IPF 930 hus i front med 50w xenon, med kjørelys og fjernlys. Led arbeidslys bak, 2 spotter på 900 lumen, og en flood skinne på 5600 lumen.

Winsj i front, muligens må denne byttes eller bare releene, kan få med winsj som hang bak men som ble slått av under offroad kjøring. ARB delux alu. takstativ. Laget selv lykte holderen på taket, denne er i alu. og pulverlakkert.

Lite rust, det er 1 hull i hver bakre hjulbue, og noe smått ellers men ikke voldsomt.

Byttet de fleste slanger til Samco sport silicone slanger i motor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke noe særlig Øistein :(

 

Vinsjen du har i fronten er en warn 8274, som var godt brukt og slitt når jeg solgte bilen for mange år siden...jeg monterte ny motor, men ikke nye lager eller releer.

Hadde vært moro å hatt den tilbake, men nå har jeg egentlig nok med "Sagmon"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte den for 85, og den har vel ikke akkurat falt i verdi vil JEG påstå da. Er jo ganske mange 10 tusener i utstyr som har blitt lagt til

 

vet ikke hva jeg kan forvente heller.... er ikke sann jeg MÅ selge bilen, men vurderer det pga da status forandring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du innvendige bilder også, Øistein? smile.gif

 

Og jeg vet hva som river i deg pga endringer i livet. Men du kan jo bake inn en betingelse ved salg at om bilen selges videre skal du ha forespørsel om gjenkjøp!smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte den for 85, og den har vel ikke akkurat falt i verdi vil JEG påstå da. Er jo ganske mange 10 tusener i utstyr som har blitt lagt til

 

vet ikke hva jeg kan forvente heller....

 

Det er jo veldig ønskelig med en prisANTYDNING fra deg som selger, da, og heller ta det derfra ;) Vi medforumister kjenner jo ikke bilen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte den for 85, og den har vel ikke akkurat falt i verdi vil JEG påstå da. Er jo ganske mange 10 tusener i utstyr som har blitt lagt til

 

 

Det er jo veldig ønskelig med en prisANTYDNING fra deg som selger, da, og heller ta det derfra ;) Vi medforumister kjenner jo ikke bilen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi alle synes du har veldig fin bil, COhiba! Men med såpass lite info og minimal respons fra selger kommer man ikke løpende med pris, vettu. Hvor mye er den kjørt i ditt eie, hvor mange x antall høvdinger har du lagt i den? Viktig info...

 

Merkelig tråd...

 

:rolleyes:

Endret av stianthr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi alle synes du har veldig fin bil, COhiba! Men med såpass lite info og minimal respons fra selger kommer man ikke løpende med pris, vettu. Hvor mye er den kjørt i ditt eie, hvor mange x antall høvdinger har du lagt i den? Viktig info...

 

Merkelig tråd...

 

:rolleyes:

 

 

Om du leser grunnen til jeg VURDERER å selge, så kanskje du forstår hvorfor jeg ikke er så veldig aktiv her. Har andre ting å tenke på.

 

Men ser vel også det et jeg ikke kommer til å få så mye (uansett om det er realistisk eller ikke,så håper jeg jeg skulle klart minst 100 for den) , så har vel heller bestemt meg for å bare slite med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi alle synes du har veldig fin bil, COhiba! Men med såpass lite info og minimal respons fra selger kommer man ikke løpende med pris, vettu. Hvor mye er den kjørt i ditt eie, hvor mange x antall høvdinger har du lagt i den? Viktig info...

 

Merkelig tråd...

 

:rolleyes:

Slik er jo halvparten av salstrådane her. ;)

Og med slike bilar, er det noko rart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Da har jeg nok engang kommet på tanken om å selge. Skal prøve å fylle ut manglende info. Mulig litt dobelt opp fra tidligere poster.

 

Det som jeg vet om feil nå er:

handbrekk må fikses.

Rust i hjulbue bake. ( det er hull i selve hjulbuen på begge sidene, på passasjersiden har det ohså blitt hull i c stolpe.)

Vinsj fremme må overhales evt byttes.

Lekkasje på fordelingskasse.

Vinsj bake ble slått av under offroad køring så denne sitter ikke på bilen.

Der er en liten lekkasje på frontruta, har planlagt lenge å ta ut ruta for sjekk men ikke kommet så lang da jeg nettopp har merket lekkasjen. Så vet ikke om det er rust eller om det er bare ny tetting som må til.

En bulk bake på tailgate.

 

Ellers så følger det med powerflex foringer. Er byttet på armene til bakaksel. (pr kommentar på eu kontroll, men da jeg demonterte de gamle var de ikke dårlige)

Følger også med litt service deler, som oljfilter og diselfilter , hjullager.

Har på ett momo ratt nå, original ratt følger med.

Har byttet kryss.

Simeringer på alle 4 dekk, diff inn bake.

Også byttet til silicone slanger på nesten alt i motor.

Dynamo er byttet

KN filter

HD medbringere bak

Byttet stikkaksel bak.

Har fått sveiset av sveise verksted ett hull fremme på hjuøbue mot kupee.

Har sparklet litt og lakket litt på bilen.

 

Har planer om å sjekke med vegvesenet for å få godkjent med 33"

Følger med 4 stk original felger med dekk

35" mud terrain som er godt pigget. (kan trenge litt plugging pga pigger som har skrudd seg inn)

5 stk brukt 2 sesonger cooper dekk 33" på white spoke felger

Spacere (til bruk på original dekk eller vinterdekk)

Bilen har Arb kompssor og luftsperre bake og fremme

Interøret er helt og pent, unntatt ett hull i baksetet.

 

ARB takstativ og lys kan evt bli med for ekstra.

 

Bilder kommer senere når jeg har fått skikk på internett her hjemme. Sitter bare på ipad og 3G nå.

Mere info om hva som er bygget om kommer senere når jeg får alt på plass.

 

Når det har med pris tenker jeg 90 000 pluss

 

Tar meg også retten å beholde bilen om ikke jeg blir enig med evt kjøpet.

 

Har vellllldig lyst å beholde min kjære RR

Endret av C0hiba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...