Gå til innhold

Austbø's Garasje


austbø109

Anbefalte innlegg

  • Svar 415
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

fikk omsider delene mine fra paddocks so da var d bare å begynne å skru, monterte ny vannpume, ny bensinpumpe å ny forgasser,

sandblåste festebraketten til denna plast tanken til radiatoren, å denna som vaieren til rullgardina til radiatoren går igjenom for di var full i overflaterust å laus maling, so vart noen strøk med lakk på di også,

DSC_0002.jpg

DSC_0004.jpg

DSC_0006.jpg

 

kjøpte også beskyttelse til bakdiffen,

DSC_0005.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

følte att eg måtte bruke skattepengane på noe fornufti so vart bestilt paraboler, nye dempere, spacere, nye hd styrestag, å masse anna kos nå for 10 min sia,

satser på att d kommer fort,

 

Det er det jeg kaller fornuftig bruk av skattepenger :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

jaja, sku sjekke opp litt mere på denna ulyden å starta bilen å da gjikk startern amokk, den bare gjikk å gjikk selv omm eg skrudde av tenninga, heldigvis kobla den ikkje inn, so da var d i all hast å få av batteriboksa å få av strømmen, viser seg att detta startinnslaget er føkka,

so må ha meg nytt, men begynte no da å montere paraboler, vart ferdi på ene sida bake å halvferdi på andre sida,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag vart d montert paraboler å nye dempere, synd eg ikkje får testa den med d første,

blir vell å mekke nytt feste til styredemperen på dessa hd styrestaga i morga, å so har eg begynt å spekulere på eit feste til sånn dere "waffle board"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var ikkje noe slikt på mitt

Trodde ikke jeg med engang eller og b....t og s.....t før til jeg fikk gransket staget og saumfart etter festet som lå en heeelt annen plass i forsendelsen av delene ^_^

 

Er seff muligheter for forskjeller når det gjelder LR, man vet vell hvordan det er :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...