Gå til innhold

Nok en "ny" serie bil


uffern

Anbefalte innlegg

Fairey Castan Winch Drive Dog

Fairey Castan Winch Drive Dog

Capstan Winch crankshaft drive dog for MAP and Fairey Capstan Winches. This is the later type...

£49.95

 

 

Turner Winch Driveshaft Male section

Turner Winch Driveshaft Male section

Land Rover Turner Winch driveshaft male section for the Turner Engineering crankshaft driven self...

£59.95

 

 

Displaying 1 to 2 (of 2 products)

 

Kan det være noe her??lr bits.co.uk

Endret av uffern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en slik vinsj, og min er komplett med denne akslingen.

 

Jeg kan ta litt bilder etc. Den har klokopling, og så vidt jeg hukser er den også fjørbelastet....

 

Eivind

 

PS: Gratulerer med en nydelig bil. Jeg hadde en s3 pickup på gården frem til i sommer. "Motorisert trillebår" kalte kona den; utrolig praktisk.....og en helt annen fremkommelighet enn en trillebår.

 

Eivind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en kompis som er rå på dreiing av deler.Legg ut bilde av delen så skall jeg spørre han om han tar på seg jobben og eventuelt hva han skall ha for det.Han må ha skikkelig målsetting eventuelt lånt hel del som mal.Han er nøyaktig til tusen.

S.A.Strand

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en kompis som er rå på dreiing av deler.Legg ut bilde av delen så skall jeg spørre han om han tar på seg jobben og eventuelt hva han skall ha for det.Han må ha skikkelig målsetting eventuelt lånt hel del som mal.Han er nøyaktig til tusen.

S.A.Strand

Takker og bukker :P Hvis noen her inne har bilder og mål satte tegninger hadde det vært toppers!

Uffern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket med dreieren i går kveld.Han var slett ikke negativ til å dreie aksling.Han må ha nøyaktike mål/eventuelt lånt en hel aksling som mal.Kan lage flere når han først lager en.Får ta opp bestillinger hvis han tar jobben. Kunne vært greit med ett bilde i første omgang så han får sett på jobben.

Mvh.

S.A.Strand

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...