Gå til innhold

Hengerfeste på FL


LarsD

Anbefalte innlegg

Hei igjen alle:)

 

Har sett på en FL 2005 TD4,(ganske sikkert at jeg kjøper den) men den har ikke noe krok. Er det en stor jobb å sette på selv? Har ikke så mye erfaring med bil mekking, men jeg er klar for en utfordring hehe. Kanskje noen av dere vet litt om pris på dette, det hadde vært fint med en liten peil. Bilselger skulle ha mellom 7-8000,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant et hengerfeste og krok på finndel.no (opphuggerier) for ca 1000,- , men hadde ikke standard kit for elektrisk. Kjøpte dette på biltema for en slikk og ingenting og monterte sammen. Det var litt knot med å få den koblet sammen med kontakten som ligger gjemt inni høyre deksel på bakre hjulbue. Men om du ikke finner originalsettet (elektrisk) så kan jeg godt ta av deksel for å finne ut hvilke farger som skal hvor?

 

David

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svarene. Ett helt fantastisk forum dette her:) Når jeg skal sette på kroken på bilen så PM jeg deg David, hvis det er greit:)? som sagt er jeg litt grønn på bil, men har lyst å prøve meg(med hjelp fra dere her inne hehe) Tror det er best at jeg da får litt info fra dere hvis jeg skal begynne å rote med ledninger.(har foresten add deg på friends David) Jeg skal til Ålesund å hente bilen i dag:) Dette skal bli morro:)

 

Lars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...