Gå til innhold

RR p38 ombygning pent?


Brage

Anbefalte innlegg

Smaken er som baken(delt) ;)Vil noen bruke penger på å "opp gradere"et kjøretøy,må vel bli opp til den enkelte. <_< Når man først er inne på dette temaet,syns jeg det er fryktelig mange serie biler som er:mer eller mindre dårlige kopier av defender der ute blush

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smaken er som baken(delt) ;)Vil noen bruke penger på å "opp gradere"et kjøretøy,må vel bli opp til den enkelte. <_<

 

<_< ???

Joda... jeg går da ikke hjem til noen og nekter de å bygge om bilen sin...

 

Det var jo innspill om "oppgradering" som var trådens utgangspunkt:

Det er jo ingen tvil om at L322 har en penere front og hekk en p38, men...

Spørsmålet blir likevell. Trekker disse ombygningene opp utseende / bilens fremtoning - eller ødelegger det rett og slett en bil som er nokså praktfull som den er.

 

Hvis man spør hva folk mener, så må man jo forvente svar.

 

Selv synes jeg ikke det blir så vellykket. Ville ikke gjort det selv. Synes det er jåleri slik som BMW-rånerne driver med.

På den annen side så er det ikke tvil om at det legges mye godt arbeid ned i noen av disse ombyggingene, og all ære til den innsatsen som gjøres.

Men det er ingen naturlig sammenheng mellom arbeidsinnsats og vellykket design.

 

Kan jo illustrere det med nesten enhver "skapning" fra Chop Shop:

gangsta-car.jpg

Livlig fantasi, skapervilje og intens jobbing skaper bra underholdning på TV, men resultater ser jo helt jævlig ut...

Endret av Stig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

men resultater ser jo helt jævlig ut...

Kan ikke bli mer enig. Den er riktig ille.

Under all dritten tror jeg man ser en saab, ville nok helst hatt utgangspunktet som det var. En vanlig saab.

Poenget er vell at det som er pent på en bil, ikke automatisk ser bra ut på en annen. Det er kanskje derfor design utviklerne bruker litt tid på hvert prosjekt. Og det er vanskelig å flytte komponenter fra en epoke til en annen. Det blir fort noen " linjer " som ikke stemmer helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 år senere...
  • 2 uker senere...

Men hva tenker dere om P38 med den ombygginga jeg gjør da :huh:

Den ser jo ikke ut som en standard p38 lengre :wacko:

Den ser litt annerledes ut bak når jeg er ferdig men forfra ganske lik.

received_671286309730910.png

received_671286673064207.png

Endret av SimenMS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser veldig bra ut Simen, du er ennå på trygg grunn;).

 

Nå var det litt flåsete å kommentere den oransje RRp38 på den måten.

Han kunne kommet unna med mye av det, men de støtfangerne kombinert med slik dørk-aluminium, og manglende lister rundt hele. Det ble i mine øyne helt ødeleggende.

Litt pussig også at han har fire bøttestoler inni, for dårlige seter er det nå iallefall ikke originalt i RRp38.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...