Gå til innhold

RRC 95/82 300 tdi selges


lob

Anbefalte innlegg

95 mod bygd på 82 mod ramme.

300 tdi med manuel girkasse.

131.000 km.

Gode sommer og vinterdekk (pigg).

Gulv i bagasjerom byttet for 2 år siden.

 

Noe "plukk" er det alltid med en eldre engelsk bil:

Øvre bakluke bør byttes, kommer inn litt vann. Noe aluminiums korrosjon på karroseri. Overflaterust på støtfanger foran og bak.

 

Prisantydning 80.000,-

 

Ta kontakt på 975 36 991 dersom du er interessert.

Bilen står på Geithus i Buskerud.

 

Lars Olav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orginal 300 tdi, men i vognkortet står det at den er godkjent med diesel og 3,5 liter - antagelig etterlatenskaper etter motoren som satt på ramma orginalt.

 

Ja, det er en "soft-dash".

 

Spiralfjører (+1" fra Bearmach) - bytta for 2 år siden sammen med alle dempere (Monroe) og styredemper (OME).

 

2 år game BFG All Terrain 245/70 16 og 2 år gamle Cooper Discoverer M+S m/pigg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiralfjører og uten airbag, da er det vel en 94 mod importert fra Frankrike? Oppbygd av Motorpool?

 

MA i chassisnr. tilsier vel at dette er en 1995 mod. om ikke jeg er helt på jordet (skal ta en sjekk om det er airbag foran). Så langt jeg har fått opplyst er bilen ombygd av West Motorverksted, hvor den er importert fra har jeg ingen opplysninger om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...