Gå til innhold

Bekjennelse og syndsforlatelse...


Pederover

Anbefalte innlegg

Da jeg var innom verkstedet som snarest for å blø kløtsjen på Freebien i dag, falt jeg for fristelsen til å sette meg inn i en splitter ny og kremhvit Toyota Rav4 Vanguard. Jeg satte meg inn og tittet litt rundt, i høyden 30 sekunder, før jeg, en smule beskjemmet, smatt ut igjen. Unnskyld. blush

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ikle deg oilskin-jakke og sixpence og gå 12 runder medsols rundt Alfred mens du nipper til en rykende kopp te og bekjenner dine synder.

 

....Dersom Alfred kan tilgi deg, kan vi også.

Endret av EHS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

I går gjorde jeg det igjen! Jeg steg inn i en forholdsvis ny svart Toyota Landcruiser til en kompis av meg og han insisterte på at jeg skulle prøvekjøre en tur og det gjorde jeg! :o

Skinnseter, automat og lydløs kupé, og den gikk som fy! Hørte radio og greier... Jeg kan ikke fortsette på denne måten!! :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går gjorde jeg det igjen! Jeg steg inn i en forholdsvis ny svart Toyota Landcruiser til en kompis av meg og han insisterte på at jeg skulle prøvekjøre en tur og det gjorde jeg! :o

Skinnseter, automat og lydløs kupé, og den gikk som fy! Hørte radio og greier... Jeg kan ikke fortsette på denne måten!! :blink:

 

 

Synes du skal umiddelbart reise til nærmeste LR-forhandler og sette deg inn i en RR Vogue. Vil tro at det løser de fleste forvirringer! -_-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal sveise litt for en kompis i morgen.

Bør jeg finne noe passende av brukte LR-deler og sveise en gapestokk,buksevannstaiv,e.l. når jeg først sveiser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gallery_4288_9_12770.jpg

 

Hjelp!

 

Jeg har fått tak i en liten modell av ur-unimog'en, og jeg tror jeg er fortapt!

En sånn 52 modell har jeg hatt.Enskremmende opplevelse å lure opp i 80 med traktordekk,tvilsom styring og bremser som dro dit det passet dem hver gang bremsepedalen ble rørt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...