Jump to content
LRforum
Sign in to follow this  
Pederover

Bekjennelse og syndsforlatelse...

Recommended Posts

Da jeg var innom verkstedet som snarest for å blø kløtsjen på Freebien i dag, falt jeg for fristelsen til å sette meg inn i en splitter ny og kremhvit Toyota Rav4 Vanguard. Jeg satte meg inn og tittet litt rundt, i høyden 30 sekunder, før jeg, en smule beskjemmet, smatt ut igjen. Unnskyld. blush

Og kvaliteten er veldig lik landrover. Deleprisene er derimot svært japanske :lol:

At de ikke ligner grisen gjør jo at vi er trygge på at Peder ikke kjøper styggedommen ;)

Trøst deg med en ting Peder; freebee er mye bedre enn denne ...hva het denn igjen :rolleyes: var det en bil...........

Godt du fant veien ut igjen for egen maskin...... B)

Siden RAV(ruskende) er bygget i England er ikke synden særlig stor.

..og Rolf.. :o dette er verre enn å sette seg i en yota for så å angre sine synder... :P

Du skal ikle deg oilskin-jakke og sixpence og gå 12 runder medsols rundt Alfred mens du nipper til en rykende kopp te og bekjenner dine synder.

....Dersom Alfred kan tilgi deg, kan vi også.

Edited by EHS

-82 GTI er lov. B)

Ellers holder jeg svært lav profil i denne sammenheng, og vurderer min synd til å straffes med årlige pilgrimsreiser til Eastnor Castle heretter.....blush

Samtidig må jo jeg bekjenne at jeg prøvekjørte en -82 golf GTI for litt siden.. blush

Der var småripsbilen, ja :P

RAV er ikke bil for meg, ikke an Freebee 1 heller for den saks skyld <_<

Edited by Vidar S

I går gjorde jeg det igjen! Jeg steg inn i en forholdsvis ny svart Toyota Landcruiser til en kompis av meg og han insisterte på at jeg skulle prøvekjøre en tur og det gjorde jeg! :o

Skinnseter, automat og lydløs kupé, og den gikk som fy! Hørte radio og greier... Jeg kan ikke fortsette på denne måten!! :blink:

• Dette er omtrent som en religion. Man kan synde, bekjenne og få tilgivelse for alt mulig.
  • En ting er å gjøre en feil en gang og lære. Gjør man en feil to ganger har man ikke lært.

Pederover ligger syltynt an nå.

Han må enten innlegges,krisepsykiatri kalles vel det,eller sendes ut i mørket uten lykt.

I går gjorde jeg det igjen! Jeg steg inn i en forholdsvis ny svart Toyota Landcruiser til en kompis av meg og han insisterte på at jeg skulle prøvekjøre en tur og det gjorde jeg! :o

Skinnseter, automat og lydløs kupé, og den gikk som fy! Hørte radio og greier... Jeg kan ikke fortsette på denne måten!! :blink:

Synes du skal umiddelbart reise til nærmeste LR-forhandler og sette deg inn i en RR Vogue. Vil tro at det løser de fleste forvirringer! -_-

Mistenker Jacob BØR snarest komme seg til syndforlatelse han og. Han er vel utro minst 5dager i uka..... :D

Vaske ut munn med EP90 så er alt gjørt opp.

Puss linsen.Det er en svart flekk i høyre nedre hjørne..

Jeg skal sveise litt for en kompis i morgen.

Bør jeg finne noe passende av brukte LR-deler og sveise en gapestokk,buksevannstaiv,e.l. når jeg først sveiser?

Mistenker Jacob BØR snarest komme seg til syndforlatelse han og. Han er vel utro minst 5dager i uka..... :D

Nei, for jeg liker det ikke! :D

gallery_4288_9_12770.jpg

Hjelp!

Jeg har fått tak i en liten modell av ur-unimog'en, og jeg tror jeg er fortapt!

En sånn 52 modell har jeg hatt.Enskremmende opplevelse å lure opp i 80 med traktordekk,tvilsom styring og bremser som dro dit det passet dem hver gang bremsepedalen ble rørt :D