Gå til innhold

RRC -86 plukkes rein


Anbefalte innlegg

  • Svar 97
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

de sitter trygt på den nedsnødde delebilen enda blush . og venter på deg :) .

 

grunnet garasjeriving, husbygging og reint sommel blush så blir jeg ikke på noen måte fornærmet hvis noen ikke gidder å vente lenger :) .

 

Vel jeg trenger delene så jeg kan sikkert vente videre jeg. På den annen side er det at du risikerer å må vente på meg igjen når du får skrudd ut delene; Jeg lever (ovelever såvidt)for tiden på arbeidsavklaringspenger etter en bilulykke for to år siden og har bare penger til overs hver gang jeg får akonto-utbetaling fra forsikringsselskapet en gang i halvåret. Fikk penger fra dem i begynnelsen av februar, som nattopp randt tomt da jeg betalte siste avdrag på lånet på RangeRovern.

 

Min far sa jeg måtte spørre om du hadde "triangelstag over bakaksel og den sylynderen (demperen?) som sitter ved siden av det" som han kalte det; for det trenger jeg også sa han.

Endret av H.Celine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

det var noen skjermer som falt igjennom kvalitetskontrollen til rosamond som ble med hjem igjen.

 

kan ikke se noe i innboksen om avtale om salg av lykter, og jeg har kjøpt meg sånne "crystal palace" lykter. så hvis de er i bilen så er de til salgs. skal brøyte meg vei og se i morgen :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var noen lykter og en grill som fant veien ned til meg. Men om lyktene kom fra donor eller fra #2 (eller var #1?) vet jeg ikke. Har forresten en grill som skal i retur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan altså se ut som om lyktene ihvertfall fortsatt er på plass...

 

Jeg er uansett på utkikk etter stålgrill med stående riller og innfatningen rundt lyktene(inkl lykter går også greit).

Hva var det du hadde som skulle i retur, Finnarne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det ei servopumpe på denne som ikke lekker mon tro? En kompis av meg har en RR Classsic med original v8, men som er ombygd til patrolmotor. Han trenger seg ei servopumpe. Og vi mener og tror pumpa han har lekasje på nå stammer fra da bilen så dagens lys for første gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herr Wold....kan jeg få overta handelen på girvelger gaten, plasten rundt rundt selve girvelgeren, den med PRND321 på...ADI har fått en hel slik hjem til seg i Vardø, og den jeg har på Sagmon er ødelagt i selve plasten rundt girvelgeren.

Denne

Bilde0134.jpg

 

Du er selvfølgelig dessverre nødt til å sende den nordover til meg pr post...hvis du ennå har den, lar meg få kjøpe den og du gidder å plukke den ut til meg

 

På forhånd takk :)

Endret av Roar Moslet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingenting på motoren er til salgs. det var det eneste jeg skulle ha.

resten kalles miljøbil, fordi alt skal få nytt liv.

 

trenger kæsj. noen som vil ha hjul ?

snøen er vekk og bilen tilgjengelig igjen. skrik den som vil ha sine bestillte deler demontert først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...