Gå til innhold

Hente dekk i Oslo


lafterolf

Anbefalte innlegg

Nå er hjula i Drøbak. Har mulighet til frakt fra Porsgrunn, sannsynligvis på fredag eller morgen kveld. Dette blir kort varsel, men om noen har plass, og skal på andre siden av fjorden, og helst til Porsgrunn, da ville det vært flott om hjula fikk sitte på den veien.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I værste fall tror jeg jeg kan klare å svippe dem ned til Moss i morgen kveld en gang...

 

M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evt hvis Porsgrunningen har tenkt å kjøre E6 oppover, er det ikke så stor omvei å ta fergen til Moss og svinge innom i Drøbak... Kan sikkert få fylt opp kaffekoppen her i samme slengen.

 

M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er hjula på vei til Trøndelag. Bilder av pickup med fyldige hjul blir skremt fram i løpet av helga ;)

 

Takk til alle hjelpsomme forumister som har sørget for lagring, flytting og håndtering.

 

Millioner takk også til Clausen som kjørte omvei for å bringe hjula til sin nye fosterfar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var dessverre ikke hjemme fra jobben da han kom, ellers skulle det vært mer bærehjelp. Bra det ordnet seg :)

 

M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk (...) til Clausen

Takk for besøket i dag.

 

Reservehjulet fra den magiske lastebilen er på vei til Leksvika!

 

Eivind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diverse hjul er nå ankommet Klæbu.

 

Om Rolf har en gammel trestokk som kan tåle innhugg fra motorsaga så blir hjule levert på trappa....

 

Og så er jeg gla i nystekte vafler.......

 

 

Er di tilbake allerede? :blink: Kjører du om natta også?

 

 

Vafler blir det nok ordnings på. Skal hente bil på hurtigruta i morgen tidlig og kan hente hjula da. Men kommer du skal det bli ordnings på vaffel ;)

 

Hvilken trestokk skal du ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...