Gå til innhold

Hente dekk i Oslo


lafterolf

Anbefalte innlegg

Har kjøpt noen smukke hjul, 4 stk. De ligger på Hurum og selger kan frakte inn til Oslo om det passer neste forumfrakter bedre.

 

Trenger frakt til Trøndelag, men henting og oppbevaring holder lenge til jeg får organisert frakt videre.

 

Siden jeg har handlet av fremmede utenfor forumets vegger ser jeg gjerne at hjula ikke blir liggende hos selger til de forsvinner. Setter derfor stor pris på hjelp til dette oppdraget.

 

Betaler gjerne for utgifter.

 

Rolf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt noen smukke hjul, 4 stk. De ligger på Hurum og selger kan frakte inn til Oslo om det passer neste forumfrakter bedre.

 

Trenger frakt til Trøndelag, men henting og oppbevaring holder lenge til jeg får organisert frakt videre.

 

Siden jeg har handlet av fremmede utenfor forumets vegger ser jeg gjerne at hjula ikke blir liggende hos selger til de forsvinner. Setter derfor stor pris på hjelp til dette oppdraget.

 

Betaler gjerne for utgifter.

 

Rolf.

 

Kan mer enn gjerne oppbevares i bilen min på Majorstua en stund om det er behov. Jeg har ikke noe annet sted å gjøre av dem og står med soft top, men det er jo ikke akkurat noe man stikker i lomma og går avgårde med. Trøndelag skal jeg ikke til med det først, men kanskje Hadeland. Bare si fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå mangler det frakt videre på disse smekre hjula. Skulle noen oppover til Trøndelag, eller i den retning ville jeg blitt glad om hjula fikk haike ett stykke.

 

Det går rykter om at Lars klapper og kjæler med hjula og snart tar dem inn som kjæledyr.

Regner med at du vil bruke bilen din igjen Lars? Unødig mye last dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var de med meg på stranden :)

 

Har ikke noe annet å ha baki der for tiden så det har ikke bråhast. Det som er en aktuell problemstilling er at jeg kan komme til å ikke ville gi dem bort om noen kommer for å frakte dem videre. Ser veldig ok ut de hjulene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et hjulsett som skal motsatt vei, og dekker diesel fra Trøndelag til Moss for den som vil frakte.

 

Her er det altså muligheter for en rimelig Oslo-tur.... :D

 

Eivind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lars skal flytte bilen.

 

Jeg Ønsker derfor bevegelse på hjulene for at de ikke ender på steder det kan være vanskelig med tanke på forumfrakt.

 

Ønsker frakt til Horten eller nordover.

 

Tilbudet står ved lag, Rolf! smile.gif

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...