Gå til innhold

Bytte ut min FL


Carcary

Anbefalte innlegg

Skulle gjerne hatt både den ene og den andre jeg (tittet på den som ble lagt ut på finn sist nå), men så har det seg bare sånn at banken neppe godtar et kjøp av en bil som er fra 80-tallet... og i utgangspunktet ikke eldre enn 2002, selv om jeg nå kanskje får presset de til å godta en 2000 eller 2001 modell. Verden er dessverre ikke optimal, og jeg er ikke rik ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 146
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

rikdom er å kunne sette seg i førersetet på en defender, skrape is på innsiden av ruta, stappe bilen full av smilende unger (som nekter å bli kjørt til skole og barnehage i en opel) og gi full gass utover den ubrøytede gårdsveien i full visshet om at godbilen drar deg igjennom som vanlig B) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rikdom er å kunne sette seg i førersetet på en defender, skrape is på innsiden av ruta, stappe bilen full av smilende unger (som nekter å bli kjørt til skole og barnehage i en opel) og gi full gass utover den ubrøytede gårdsveien i full visshet om at godbilen drar deg igjennom som vanlig B) .

 

Nærmer vi oss å anbefale en seriebil fra 60-tallet? :lol::unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rikdom er å kunne sette seg i førersetet på en defender, skrape is på innsiden av ruta, stappe bilen full av smilende unger (som nekter å bli kjørt til skole og barnehage i en opel) og gi full gass utover den ubrøytede gårdsveien i full visshet om at godbilen drar deg igjennom som vanlig B) .

 

Nesten som å lese om Freelanderen jeg hadde det ;) hun var litt isete på innsiden innimellom.. men jeg savner henne allerede... sukk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nærmer vi oss å anbefale en seriebil fra 60-tallet? :lol::unsure:

 

LOL... men beskrivelsen passet også min Freelander, og den var jo fra 90-tallet :P sikkert ikke like fremkommelig som en Defender, men omtrent like isete innvendig på kalde vinterdager som en seriebil fra 60-tallet kanskje?? :lol: :lol: holdt på å fryse ihjel før man kom på jobb og bilen endelig ble lunken... men hun kom ihvertfall fram uti bushen her, og det var jammen det viktigste.... og datteren min på snart 18 digget å øvelseskjøre i den :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ble det Defender på oss i dag :D men kællen likte den så godt at nå er jeg stygt redd for at jeg ender opp med Opelen den nærmeste tiden... hmmmmmm. Og den Opelen suger <_< må byttes ut i enda en LR etterhvert tror jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!

Du har ikke noe reservehjul (og bakdørshengslene knakk pga vekta av reservehjul for forrige eier). Første personalisering blir da et swingaway spare wheel carrier! Veit ikkje hva som er bra, men dette er iallefall noe som viser hvordan det KAN se ut; finnes helt sikkert noe som er både annerledes og bedre - andre får gi råd om hva du bør satse på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!

Du har ikke noe reservehjul (og bakdørshengslene knakk pga vekta av reservehjul for forrige eier). Første personalisering blir da et swingaway spare wheel carrier! Veit ikkje hva som er bra, men dette er iallefall noe som viser hvordan det KAN se ut; finnes helt sikkert noe som er både annerledes og bedre - andre får gi råd om hva du bør satse på!

 

Har reservehjul, men det er bundet fast til gitteret inni bilen... men den løsningen du sendte tips om så jo ikke dum ut. Vet ikke om jeg vil borre hull i døra bak og sette den opp på tradisjonelt vis nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hva du måtte tenke, så skal du IKKE feste på LR-vis på bakdøra. Du skal ha en slik type dingz som jeg sier. Krav:

Må åpne med døra innenfra (altså at når noen skal ut bakluka, så er det bare å åpne døra fra innsida.

Smørenippel

Anna?

 

Det betyr heilt sikkert at den jeg lenka til er uaktuell, men du skjønner prinsippet. Haster jo ikke hvis du har plass til reservehjulet i lasterommet, men det er jo noe å sette opp på lista.

 

Og så tar du nå en gjennomgang av hele doningen, og bytter alle kroppsvæskene og alle filtre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...