Gå til innhold

Land rover 90


Anbefalte innlegg

Lurer på å selge 90" min nå til fordel for en annen.

 

Dette er en 90 som viker meget godt til kjøring utenom vei og er god på vei også. Priset og promotert bil :P

 

Land Rover 90" 1988 har fått byttet motor til 300tdi med lt 77 med kort bellhouse. Fjæring og hjul oppheng er modet og justert for best mulig fjærvandring uten at bilen blir for høy. Setene i bile er byttet til Golf4 high line. Syrefast snorkel i 3". Solid styre beskytelse for begge stag plus forsterket styrestag. 3 x 100ah batterier med 130a dynamo og lagt opp 70 kvadrat til strømutak for winch foran og bak på krybber. Bilen går på 36x13,5x15 irok på smodularfelger. nye bremser foran og nye lager rundt om. Stor intercooler fra volvo s80 med elvifte er montert. Lite rust i ramme. to sett dører 90" og 88" dører. Swing away på rust fri bakdør. dytte torpedorveg for 2 årsiden.

 

Bilen er også forhåndsgodkjent for motor bytte til 3,9 på 200hk og automat. Bytte av bakaksel som alt er gjort er også forhåndsgodkjent.

 

Det som burde gjøres på bilen er, bytte windus pusser mek fører side, fikse eksos, fikse noe wobling i styringa.

 

Bilen kan selges med arb foran og bak 24 splain med kam stikk aksler og ashcroft medbringere, todelte medringere foran for å hindre stikk akselbrudd foran ved hjuløft.

 

Bilde av bilen.

http://laagendalsposten.no/polopoly_fs/land-rover-treff-i-numedal-2010-1.5486109!/image/3158906935._gen/derivatives/derivative_571x440/3158906935.?modified=1280141153000

 

http://picasaweb.google.com/csolstad8

 

Selges til hbo 80 000 med arb

 

Telf 99694579 eller chrisol@webmail.no eller pm

Endret av LR 80
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Må jo være billig :) Har du noen bilder fra inni bilen?

 

Får ikke lagt inn her men har neon som kan sende på mms vis du ønsker. :D

 

Billig ja.. Akslene er oppgradert for ca 48 000 så kommer resten da. :D

Endret av LR 80
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Er veldig interessert i bilen din, men vil gjerne ta en titt på den først.

 

Er pt i Las Vegas men regner med å være hjemme i løpet av uken.

 

Tar kontakt når jeg kommer hjem B)

 

 

MVH

 

Gard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

ok :) ...jo jeg har mange bilder :P ...men hadde ikke tenkt å publisere noe før etter jeg er ferdig hos tilsynsmyndighetene :)

 

Men vi kan bytte fordi. :D

 

 

Bilen står her enda.. Skal se om jeg ikke får ut noen flere bilder. Har flere pr dags dato på telf og kan sendes i mms :D Vis noen ønsker dette??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags dempere/fjærer har du? Er det "dislocation cones?" Har du originalsetene? Blir det store overraskelser ved PKK? :unsure: (Nå tenker jeg ikke på teknisk tilstand, men på ombyggingene, hva er godkjent, og hva er ikke det)

Endret av AreM
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Nå er den eu godkjent og er enda til salgs... Pussere, bremserør, vindu er nå fikset. Orginal dim innen 5 prosent er montert.

 

Bud uten ARB sperrer og vinsjer ????

Endret av LR 80
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...