Gå til innhold

Kaptein Gneiss


MortenSi

Anbefalte innlegg

  • Svar 84
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • 2 uker senere...

Siste lass med ved hentet. På vei ut av skogen skulle jeg legge om fra lav- til høyserie, men det gikk bare ikke... Var først engstelig for at noe hadde skåret seg i transferkassa, men det skulle bare et lite blikk til for å se hva som var feil - og da feilen først var funnet, var det ikke så vanskelig å rette..

 

249623_1993764919070_1091830095_2300103_123883_n.jpg

 

Du kan ta bilen ut av skogen, men du kan ikke få skogen ut av bilen...

 

M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

I gang med å skifte dieseldyser - om enn jeg selv har ligget med tette dyser noen dager nå, så det har tatt litt ekstra tid... Fant ut at noen satt rimelig fast, men spray med rustløser og en del rugging, så er alle løse nå - om en rep-manualens beskrivelse om "Withdraw" stadig ikke er helt gjennomførbar...

 

M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
  • 5 måneder senere...

En lenge utsatt EU-kontroll... En god del småsnusk men ingen store overaskelser. (At de ikke klarte å få med seg et totalt dødt håndbrekk, vel...) Rusten i ramma må lappes - som forventet. Nye foringer. Det store problemet, som jeg ikke helt ser løsningen på, er at den røyk så mye at de ikke turde å måle... Skal prøve ¨justere dieselpumpa og se om det hjelper - eventuelt får jeg vurdere et motorbytte...

 

M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Thoma_s, Har ikke så mye interiørbilder for øyeblikket. Får se hva jeg får til etterhvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...