Gå til innhold

Mobil 1 Dyr å Deilig.!


Boxrud

Anbefalte innlegg

He,he.

 

Ja jeg mener det er noe "gærnt" om han ikke har et forbruk av smørolje. For å få til det må den rett og slett ikke gå. og husk da mener jeg "null" forbruk.

 

Din motor er sikkert i flott orden, og i super kondisjon, å som du selv anntyder bruker han nok "litt" olje.

 

En peilepinne, og bruken av den, er et svært unøyaktig instrument.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

:D

 

Joda.... Peilepinnens sensitivitet kan jo være bob-bob, men det er nå det eneste vi har å gå etter da..

Tror Td5 er en god motor HVIS den har fått og får god pleie. Det overrasker meg hvor smooth spillolja er når jeg skifter.

2,5 BMW-dieselen som sto i min tidligere P38 var MYE mer oljetørst...Uten at det skapte noen videre problemer. Men det gikk hvertfall en del olje mellom skiftene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Td5 er en god motor HVIS den har fått og får god pleie. Det overrasker meg hvor smooth spillolja er når jeg skifter.

 

Setrifugaloljefilteret på denne motoren spiller en vesentlig rolle her. Burde vert slikt på alle motorer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...