Gå til innhold

Marshall Ambulanse søker ny eier


Anbefalte innlegg

  • Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

 

Altså: Personbilreg er tingen. Engangsavgiften er høy, men dersom denne bilen er veteranbil (noe den burde være ettersom den er 1979-modell) er enten engangsavgiften betalt eller ikke nødvendig.

 

 

Selvsagt, når jeg roter rundt oppe i Alzheimeren kommer jeg på en personbilreg 109 med to seter og to senger. Som jeg hadde. Camper-kramper er for å spare avgift ja.

 

Kan ikke noen snart kjøpe denne fine bilen så blir vi ferdige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke lov til å kjøpe biler i år...mao kona har pålagt meg et års kjøpsnekt etter vel mange bilbytter de siste to årene :) Men det er jo så mange fristelser, både serie I, RRC og denne.....i tillegg snakker vi campingvogn, en sykkel til, hytte +++, og det er jo lett på en latterlig lav statslønn. Kanskje jeg også skal sette meg i furtekroken og furte til jeg får mer lønn (les: min definisjon på streik).

 

Men tilbake til saken, nu må noen kjøpe denne flotte bilen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat. Min var i den første gulf-krigen. :)

 

...på iransk eller irakisk side, da ?

 

Skille (RTX, for de som måtte lure)

 

Hva slags hjul står på denna bilen, tro ?

 

mvh,

Yngve S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:unsure: jeg kjøper det jeg har lyst til, 22000 for denne er helt greit, og jeg har to seriebiler nå og det holder.

Ang. campingbil..er det ikke krav til ståhøyde i disse nå?

 

OG jeg er helt enig med Eivind, 2,25 er perfekt for seriebiler, du kommer i egen modus da, og trenger ikke mer.

Denne gamle sykebilen er jo drittøff, helt supergrom turbil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!!

 

Planen er vel å fa laga seg en skikkelig grom turbil ja... Gjenstår bare å bli kvitt Rangeroveren som står i garasjen nå.. :blink:

 

og å få ambulancen fra Bergen og hit..

Endret av Kurt Gustafsson
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo bytte mot en standard Range? Den er jo litt kortere så får du plass :lol:

Tja... kanskje det kanskje????? B)

 

Steg 1. er å få hjem ambulansen fra Bergen.

Tanken var å fly ned, og Hurtigrute seg hjem, men med en pris på 5300,- :o blir det litt i overkant av hva budsjettet mitt tåler nå..

 

Plan B: Båttransport fra Bergen til Trondheim med Nor Lines

 

Plan C: Fly ned til Bergen og ta landeveien fatt.....

 

Foreløpig frister Plan B mest, men det er før jeg har sjekka pris.. blush

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...