Gå til innhold

-92 Range Rover 3,9


Anbefalte innlegg

Komplett bil uten motor selges hel eller i deler. Bilen har gått 107000 miles dvs 171000km. Bilen er venstre styrt. Veldig bra drivlinje og aut gear på denne. Helst ring meg da jeg er lite tilgjengelig foran pc´n. Tlf: 91523022

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med rust på denne, og hvor i landet står den? Jeg ønsker meg evt nedre bakluke og panser, da mine er greit rustne. Det er vel to av de tingene som ruster mest på disse bilene, så din er vel omtrent lik som min, men det er jo lov å spørre ;)

 

- Delphi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med rust på denne, og hvor i landet står den? Jeg ønsker meg evt nedre bakluke og panser, da mine er greit rustne. Det er vel to av de tingene som ruster mest på disse bilene, så din er vel omtrent lik som min, men det er jo lov å spørre wink.gif

 

- Delphi

 

Panser og nedre bakluke ser ut til å være i god stand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...
  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...