Gå til innhold

Jaffa


Stanly

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen :)

 

Endelig kommet i gang her på forumet :)

Vi har hatt Land Rover i litt over en uke nå. Så vi er vel rimelig ferske ennå ;)

Har ingen erfaring (bortsett fra å ha sittet på noen turer) med Land Rover fra før,

men har blitt sjarmert av bilen til "naboen" og så at vi hadde behov for (lyst på)

en "robust" bil vi også. Når vi fikk tips om Jaffa ble valget lett :) Takk til tomr

og charlie for en hyggelig prat/handel.

Planen er bl.a. å bruke den til jakt-, fiske- og skogs-turer.

Håper å få kommet oss på noen treff etterhvert også :)

 

med_gallery_6107_5_753525.jpg

 

med_gallery_6107_5_1272871.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med knalltøff LRsmile.gif

Før den ble orange var den min første erfaring med LR, heldigvis var den veldig godt holdt da jeg overtok den.

Men det var litt ut på dypt vann uten å kunne svømme opplevelse allikevel. Etter at den var solgt tenkte jeg at dette var nok LR for denne gangen og

jeg kjøpte meg en menneskebil igjen.

Men ettersom tiden gikk fikk jeg ikke fred i sinnet, det lå noe og murret og plaget megunsure.gif Og for å gjøre en lang historie kort så forstod jeg til slutt at det var mangel på LR som gjorde meg sjuk i sinn og kropplaugh.gif Medisin: Bråkjøp av en Defender.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med fin bil:) Jeg hentet denne i Bergen hos "som" og kjørte den hjem til Hamar. Her var den i mitt eie en stund, helt til det dukket opp noe jeg bare måtte ha, og den ble derfor solgt til til tomr som gjorde den til det smykket den er i dag. Var fristet til å kjøpe den tilbake selv, men desverre, her i gården er det kun disp til en LR om gangen....Flott bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...