Gå til innhold

Forumtreff i Nord


Roar Moslet

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,1k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Men, vi skulle kanskje ha hatt oss et stort partytelt som vi alle kunne sitte i om kveldene ??

Vi tar vel med klær for å være ute på kvelden. Campingbord, stoler og grilldressen.

Om det kommer noen dråper kan vi hive opp en større presenning eller flere? Kan ta med min og noen taustumper..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tar vel med klær for å være ute på kvelden. Campingbord, stoler og grilldressen.

Om det kommer noen dråper kan vi hive opp en større presenning eller flere? Kan ta med min og noen taustumper..

 

Ja, vi er alle kledd for tur i nord, så vi gjør det slik. Jeg kan også prøve å huske å ta med meg en presenning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En viktig tilleggsopplysning;

 

Det er ikke noe særlig med butikk i Mørsvikbotn, de har en liten lokal butikk, men den stenger kl 1500 på lørdag, så i praksis så er siste butikk på Fauske for de som kommer sørfra, og på Innhavet for de som kommer nordfra.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treffledelsen får ta kontakt med de rette vedkommende om været. Ser foreløpig noe bløtt ut. ...

 

Fikk forespørsel om vi har en plan for samvær om kvelden?

Jeg tar iallefall med en presenning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da Oddvar, håper kona de blir fort frisk. Og selvfølgelig ville vi ha hatt dere der sammen med oss, men hælse og familie går foran.

 

Videre så vil jeg meddele at Jarl, turleder lørdag, ønsker at vi starter på turen kl 10.00 lørdag.

Dette til orientering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite tips til, det er ikke meldt all verden av vær, og campingen har ikke noe fellesrom som er stort nok for å huse oss alle, så det er veldig viktig at man tar med seg godt med klær for å være ute. Jeg personlig tar med meg den nord-Norske grill-dressen ^_^ ( altså scooter dressen :D )

Endret av Roar Moslet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på Hamarøy nå, skilvasbakk for de som er kjent nok.

Kjører herfra i 6 tida tror jeg, må vel fylle diesel først muligens. Oddvar : god bedring til fruen, bra ho e på heimveien. Du får poler biln i mellomtida så du e klar te neste treff ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DSCF0987.jpg

Småkaldt

 

DSCF0988.jpg

Fått rigga meg selv på plass, ble veldig glad i markisen etterhvert.

 

DSCF0986.jpg

Det pakkes ut

 

DSCF0990.jpg

Nytt telt beskues

 

DSCF0992.jpg

 

DSCF0997.jpg

Fra lørdagens tur

 

DSCF0996.jpg

 

DSCF0995.jpg

Det lukter seriebil men jeg ser ingen ;)

 

DSCF1002.jpg

Vi spiser vaffel

 

DSCF1003.jpg

Noen fikk den heldige jobben i å passe på at alle var med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DSCF1004.jpg

En liten rast

 

DSCF1005.jpg

Batteriet var muligens blitt best før

 

DSCF1008.jpg

Menn snakker om bil

 

DSCF1026.jpg

Noen prøvde å være i bakgrunnen

 

DSCN0241.jpg

Tatt med kompaktkamera, kom frem til det passa best i sorthvitt

 

DSCN0242.jpg

 

DSCN0243.jpg

 

 

DSCF1014.jpg

 

IMG_3117.jpg

Fikk ikke noe skikkelig gruppebilde fra de andre kameraene, mobil får duge.


IMG_3136.jpg

Finværet dukka opp på vei heimover, måtte ta en kafferast på vei opp saltfjellet.

Noen tradisjoner må holdes i hevd, dette har vært slekta sin "kaffeplass" så lenge jeg kan huske.

 

Vil tro de andre har mer bilder ettehvert, tok overraskende lite bilder selv, skal vel ikke se bort fra at det regna såpass har litt å si ;)

Endret av vha
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...