Gå til innhold

Forumtreff i Nord


Roar Moslet

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
  • Svar 1,1k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Hei, vi skal være inne i Sulitjelma. Jeg er heller ikke kjent, men plassen er ikke større enn at man finner nok frem.

Ja vi kommer til å ta en treffavgift på 300 kr, den går til å dekke leie av storlavoen og grillhytta på campingplassen inne i Sulis. Klubben kjøper også inn grillkull, kaffe og litt engangsbestikk og kopper. Dette må vi ha noen kr for. I tillegg er det en B) t-skjorte med ;)

Vel møtt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner skjønner :) Jeg var jo med i Volvo-feltvogna for en stund siden, (tror du Roar var der og?) med John-Tore og Jarl, så jeg skal nok finne frem. :)
Som sagt, får jeg skilt på bilen til den tid så er det mulig jeg kommer en tur. We'll see!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, vi skal være inne i Sulitjelma. Jeg er heller ikke kjent, men plassen er ikke større enn at man finner nok frem.

Ja vi kommer til å ta en treffavgift på 300 kr, den går til å dekke leie av storlavoen og grillhytta på campingplassen inne i Sulis. Klubben kjøper også inn grillkull, kaffe og litt engangsbestikk og kopper. Dette må vi ha noen kr for. I tillegg er det en B) t-skjorte med ;)

Vel møtt

Vil T-skjorta gå på rundgang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada jeg kommer :)

Fått til hestehandel på jobben, bilen går (bank i bordet og salt i såret . .)

Som ikke det er nok er ny dobbeltledda mellomaksel klar for montering i morra . .

 

Så ja, kjører vel sånn i 4 tida tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir morro og treffe dere ja.

Starter nokk ikke så tidlig som 4, Vidar. Også kjører vi med campingvogn, går rolig for seg.

 

Du blir altså en sånn en jeg vanligvis suser forbi på saltfjellet? :D

Blir vel mer 4ish .. skal jo lempe på bilen, så vi sees vel opp Dunderland? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...