Gå til innhold

Forumtreff i Nord


Roar Moslet

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,1k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Ja, da er undertegnede kommet seg til Gibostad, fått opp teltet, låst opp skytterhuset, fått igang varme og kokt kaffe......kor dokker blir av ;)

 

Vær litt obs når dokker kommer, skytterlaget har elg oppskyting så man må oppføre seg som på en skytterbane. De er vist ferdige i åtte tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder kommer.

Vil få takke alle deltakere for et flott treff, selv om ikke været var det aller beste. Vi hadde en flott 7 timers tur rundt omkring på Senja på lørdag.

Søndagens tur ble avlyst pga at eieren av Cola garasjen var opptatt med et annet arrangement, men det hadde ikke noe å si, vi kosa oss med prat, sjokolade kake og litt skruing ^_^

 

Utsiktspunktet i Bergsbotn, nysnø på fjella og litt regndråper på linsa....var litt vanskelig å holde linsa tørr.

 

DSCN0738.JPG

 

Miliondassen :P

 

DSCN0716.JPG

 

Mer kommer nok etterhvert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel vel Terje, her har du og alle andre fått nok et eksempel på min dårlige skriftlige norsk, ja ja, ble nå en ganske artig setning om ikke annet. Og heldigvis er jeg både voksen og trygg på meg selv, og takler å bli ertet litt :D .

Hadde forresten vært litt gøy å sett elgene ta skytterprøven før jakta :D , spør om ikke en og annen ihuga elgjeger hadde tenkt seg om litt da, før de dro til skogs/fjell på elgjakt :P

Må også beklage at jeg ikke har bilder av elg som skyter opp :P:lol:

Endret av Roar Moslet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

- Månedskifte August - September blir det Sulitjelma, endelig dato kommer når vi har fått booket overnattingsted og treff plass

 

Nå nytt om dato?

Greit å vite så det ikke kræsjer med jobbhelg eller andre ulumskheter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...


Hei, nå nærmer det seg avd Nord sitt Sulitjelma treff, det skal være 5-7 september.


Vi bruker Sulitjelma Turistsenter som camping base, http://www.sulitjelmaturistsenter.no/index.php

Vi, klubben, har leid Lavoen og Grillbua på fredag- og lørdag- kveld til den sosiale biten på kveldene.

Klubben kjøper inn grillkull, kaffe og vi har engangsbestikk.


Hver og en får ordne med overnatting og mat selv.


Sulitjelma Turistsenter har tlf nr 954 04 978


De har pdd 5 ledige 6 manns hytter, de er med 2 soverom og er godt egnet til 2 voksne par, blir litt trangt ifølge campingverten med 6 voksne. Kr 700 pr hytte pr døgn, leie av sengklær kr 150, vask av hytte kr 450

Campingbil/bil med taktelt/vogn uten strøm kr 100 pr døgn, med strøm kr 250 pr døgn.

Telt, kr 90 pr pers pr døgn.


Treffavgiften blir satt til 300 kr for å dekke inn leie av Lavo og Grillbua, inkludert treffskjorte, for de som ikke har dette ennå ;)


Vi tar sikte på å åpne Lavoen fra ca kl 17.00 på fredag.

På lørdag skal vi kjøre tur i de flotte Sulisfjella, og vi har vært så heldig å fått med oss en som er godt kjent som guide.

Lørdagskvelden nyter vi i Lavoen og grillbua, med felles grilling og sosialt utover kvelden.

Søndagen ser vi an vær og hva folket ønsker. Noen har kanskje lang vei hjem !??


Eventuelle spørsmål kan stilles til Roar på tlf 907 81 931


Vel møtt til treff


NLRK avd Nord



Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne tenkt meg hjelp med frakt av en henger nordover, om noen kunne hjulpet med det.

 

Hengeren står så vidt jeg vet i Mo i Rana, og skulle vært så langt nord som mulig :-)

 

Er forresten en polynorm, men har kulekobling..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...