Gå til innhold

Forumtreff i Nord


Roar Moslet

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,1k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Tror sannelig jeg var der i fjor med RRC´en, var passe midt i snøsmeltinga (les : mai) og veien var fin dit jeg kom, lite med lefse men de hadde fått mobildekning der oppe.

Bare å krysse fingre & tær at jeg har fritt da . .

 

DSC_3154.jpg

 

27 mai faktisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror sannelig jeg var der i fjor med RRC´en, var passe midt i snøsmeltinga (les : mai) og veien var fin dit jeg kom, lite med lefse men de hadde fått mobildekning der oppe.

Bare å krysse fingre & tær at jeg har fritt da . .

 

attachicon.gifDSC_3154.jpg

 

27 mai faktisk :)

 

Jacobsbakken :)

 

Det går veier innover fjellet fra området rundt smeltehytta/sentrum.

De er forholdsvis høyt i terrenget så det kan nok være enkelte skavler selv i sanktans

Om de åpen for ferdsel er usikkert

Endret av RagnaRn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott film.

Har vært oppe på fjellet der dere snudde på ATV ,men tåka va så tykk at vi nesten ikke så veien.

Arti å se landskapet rundt :)

Har du vært innover Balvannsveien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Hei alle sammen, hyggelig at mange gleder seg til treff her i nord.

 

Vi hadde i går, på lørdag 8/3 2014 årsmøte i NLRK avd Nord, hvor treffplan for 2014 ble bestemt.

 

Vi har snudd på planene, hovedsaklig fordi jeg etter sterkt påtrykk fra lokale kjentfolk ble anbefalt på det sterkeste å flyte treffet i Sulis til høsten. Grunnen er at rundt St.Hans tider, så er veldig få veier ferdig tint og åpen for alminnelig ferdsel og en av hovedgrunnene for å holde treff der er nettopp muligheten for å kunne kjøre opp på fjellet.

 

Så folkens, derfor ser treffplanen for NLRK avd Nord slik ut;

 

- St. Hans 20/6 til 22/6 blir det treff på Senja !! :) , Hvor er ikke helt klart pdd men treffsted kommer så fort arrangement komiteen har det klart

 

- Månedskifte August - September blir det Sulitjelma, endelig dato kommer når vi har fått booket overnattingsted og treff plass

 

Håper ikke mange blir alt for skuffet over dette, men vi prøver å legge opp til treff som skal kunne gi de beste opplevelsene for alle som deltar.

 

Da er det bare å skru ferdig bilene, ordne telt og tur utstyr og sørge for å rydde i kalenderen for disse to helgene.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd det ikke blir sulis til sankthans,men må si det er kjempebra at dere tar høyde for muligheten for snø så tidlig året.

Hadde vært surt å møte stengte veier :)

Helt klart bedre tidspunkt i august / september, bare det ikke kolliderer med jakta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Noen bilder fra campingen i Sulis. Fint utgangspunkt for et treff i fjellheimen.. :) Har ikke så mye jeg skulle sagt i den sammenhengen, men første helgen i september hadde vært en fin helg....

 

 

gallery_8580_532_461651.jpg

 

gallery_8580_532_425371.jpg

 

gallery_8580_532_88068.jpg

 

gallery_8580_532_189593.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at tråden holdes varm, men som sagt Sulis blir til høsten :) , og datoen blir før fugejakta :)

 

Men, vi skal jo ha treff St.Hans helgen, slik vi har att i flere år nå.

 

I år skal vi treffes på Senja, nærmere bestemt Gibostad https://www.google.no/maps/place/Gibostad/@69.3551253,18.075377,15z/data=!3m1!4b1!4m2!3m1!1s0x45db492ccd6a264b:0xe7804258800a61dd

 

Treffet er fra fredag 20. juni til 22. juni d.å. treffhus/sted åpner fra ca kl 18.00 på fredag.

 

Vi, NLRK avd Nord, har leid Gisund Skytterlag sitt hus på Gibostad.

Treffets hovedmål er som alltid å ha det sosialt, samt at vi skal ha oss noen ekspedisjons runder på Norges nest største øy.

 

Håper mange finner tid til dette.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med navn på sted er "korrekt" og alment akseptert av garmin/gps?

Mener å huske noe langt i det fjerne om treffet i fjor vår .. eller er det bare jeg som husker feil :)

 

Uansett bra blir det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...