Gå til innhold

Forumtreff i Nord


Roar Moslet

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,1k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Skal gå med en liten spansk en, går av natt på morran den 24, så får kjøre en time eller to for så å ta en dupp i takteltet, ellers blir det jo å kjøre fra mo 14-15:00 og ikke 07:00 .. En morrablund på saltfjellet burde jo bli prima, så fremst det ikke regner eller snør sidelengs da.

Satt av plass i kalenderen til treffet, 5 dager fritt må jo brukes til noe vettugt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan gå det og med litt godvilje, men er bare vanlig frihelg og ikke langfri som den andre datoen er.

Men alt går bare en fyller bensin litt oftere på bilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm . . . kan gå denne, har fritt men egentlig lova bort helga for tur med noen nevøer, skal borti høgget dvs er vel i Hamarøy den helga.

Må frem med kalender pronto og høre om hvilke helger som passer ellers :) Men tur nordover med Land Rover er jo fint om høsten så overlever vel fint om jeg drar på treff da i stede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm . . . kan gå denne, har fritt men egentlig lova bort helga for tur med noen nevøer, skal borti høgget dvs er vel i Hamarøy den helga.

Må frem med kalender pronto og høre om hvilke helger som passer ellers :) Men tur nordover med Land Rover er jo fint om høsten så overlever vel fint om jeg drar på treff da i stede :)

 

Hvor på Hamarøy holder du til?

Jeg er på Tranøy når jeg ikke er i Bardu. Ta gjerne kontakt for kaffe og dekksparking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...