Gå til innhold

Forumtreff i Nord


Roar Moslet

Anbefalte innlegg

Nå har jeg pakket, stikker mot Skjomen.

Jeg kan bli oppringt på 9O6 toto 918, så lenge det er dekning.

 

Hvis noen kommer før kl 17 så er det bare å stoppe ved bilen, den parkeres synlig langs fjorden, jeg står bare og stangfisker langs fjorden.

 

Gone fishing!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,1k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Helvette, sku skifte radiator og tremostat+ noen andre små ting, men selfølgelig knakk en skru te termostathuse i toppen. Ble åsså plaga men nokka anna... E nettopp ferdig..... Kjør litt utpå dagen i mårra når æ e sånn høvelig våken. Vi snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig hjemme etter enda ett fantastisk treff :)

Syns det er fantastisk med en slik positiv gjeng med folk som kan samles, er det noe å vente at man gleder seg til neste gang allerede?

Veldig bra at vi begynner å få så mange flotte barn med på tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du stiller neste gang Bjørn.

 

Jeg har nesten ikke lyst og kjøre hjem fra disse treffene....Bare trivelige folk som er med. Gleder meg til neste treff.....

Tok ikke så mange bilder men det kommer fra andre regner jeg med....

104662-122617-75fa47_m.jpg

 

104662-122618-1ffce5_m.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid noe å lære og reparere på disse treffene :P

Roar hjelper Jørn å få tenningen rett på LSE`en.

med_gallery_196_388_266844.jpg

 

Fin kolonne innover dalen

med_gallery_196_388_247269.jpg

 

Kurt har en stor kjele kaffe på kok.

med_gallery_196_388_125567.jpg

 

 

Vegard kommer sent, men godt. Imponerende 20 mils kjøring i noen få plussgrader.

med_gallery_196_388_94256.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Mulig jeg har spurt om det før en annen plass på forum, men er det satt noe dato for sommerens treff?

Mener å huske i fjor var det siste uka i Juni?

 

Jobben maser om når vi skal ha ferie, og siden jeg i år både har feriedager å bruke, bil som inbyr til langkjøring (blir vel julekort fra statoil ja) og Taktelt i bestilling på neste lønn .. Da må jeg bare finne ut av datoer :D

 

Noen som har noe lurt å melde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har kanskje fått med deg at vi bruker å ha to treff, ett på tidlig sommeren og ett på høsten.

Vi har tenkt å snu litt på dette for i år, og ha tidlig treffet i Skjomen og høst treffet i Gratangen.

Vi har ikke tenkt noe på noen datoer ennå....så her får folket komme med ønske om dato og plass, så får komiteen begynne å booke plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fått helt med meg tidligtreffet, men får peile meg inn på det i høst + se an det andre . . så lenge det legges til en helg så skulle mangt gå an :)

Så i høst en gang . . får følge bedre med i timen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Da har vi nytt treff i boks, oppmøte 24mai -26mai. Overnatting og samlingsplass blir på Sørvikmark grendehus.

Veien vi skal kjøre på blir her:

 

kart.jpg

Grendehuset blir ca der den røde ringen er, røde pila viser kjøreretning fra Tjeldsundbrua mot Harstad, den røde streken viser krysset i Sørvika :D

kart2.jpg

 

Grendehuset har alle fasiliteter vi trenger.

 

Turen jeg viser til på første bilde, blir vi å kjøre på Lørdagen. Ryktene skal ha det til at i veis ende så skal det være gapahuk, så da kan vi grille mat der B)

 

Spørmålet mitt er om vi skal ha felles middag på Lørdags kveld?

 

spre rykte videre, så får vi samla flest mulig til treffet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...