Gå til innhold

Forumtreff i Nord


Roar Moslet

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,1k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

OBS OBS OBS jeg har gått på en kjempe smell.....det er mini fotball turnering samme helga og derfor er ungdomshuset utleid, fikk jeg plutselig beskjed om akkurat no :angry:

Jeg må prøve et av de andre husa i bygda, og så må kanskje noen av dere andre her oppe hjelpe meg med alternativ.....

Beklager dette, men vi skal få det til uansett :) iallefall nå som det ser ut som det kommer en del folk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt hus skaffa, jiippi :D Jeg har fått leid et lite ungdomshus i ei grend som heter Myrlandshaugen, litt uti fjorden...det er faktisk kanskje en av de fineste stedene i kommunen, her ser man midnatt sola også :D

Huset har t.o.m tråløst internett :D

Huset er leid fra fredag 10.06.11 til søndag 12.06.11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit; prøvde å legge inn kart, men fikk det ikke til....

Prøver igjen UL Idyll

 

Edit2; he he ja no gikk det...kartet er litt feil, ungdomshuset er på hav siden av veien.

 

Ordner noen med Spørsmål konkurranse...mine har en tendens til å bli noe, kremt....sære blush

Og kan noen kjøre innom Bil i Nord, jeg har igjen prøvd å få noen artikler fra de...vet ikke om vi får noe, men jeg prøver!!

Kan noen prøve å få samla sammen litt til premier av spørsmål konkurransen, trenger ikke å være noe stort, vi skal jo bare ha det gøy :D

Endret av Roar Moslet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...