Gå til innhold

Forumtreff i Nord


Roar Moslet

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,1k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Gratulerer med vel overstått treff.

 

Dere får legge ut noen bilder AV kanonen også. Det skal være den største i verden. Offisielt er det bare en, men det står tre til langs åskanten og ruster. Jeg vet, for jeg er oppvokst på Trondenes. Skilt med "Adgang forbudt, militært område" var ikke særlig virkningsfullt på oss unger. I voksen alder har jeg jobbet som guide på Adolfkanonen i flere år. Imponerende greier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt bilder fra treffet, rett fra kamera, men krympet litt ned i str.

 

DSCF0550.jpg

Kom litt seint frem, men lyst var det ennå, bilder av camp tatt ca 02:00

 

DSCF0552.jpg

seriebil og campingvogn? Det går an det.

 

DSCF0553.jpg

Grei variasjon i vognparken

 

 

DSCF0564.jpg

En liten optimist, en stor tolmodighet.

 

DSCF0565.jpg

Menn ser på Motor

 

DSCF0567.jpg

Ispause!

 

DSCF0569.jpg

Knapt nødvendig å si at disse er oppvokst med Land Rover? ;)

 

DSCF0570.jpg

Tror de utfor butikken fikk med seg at det var noe Land Rover på ferde

 

DSCF0576.jpg

 

DSCF0580.jpg

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DSCF0586.jpg

Relativt store greier

 

DSCF0589.jpg

Hadde vel nesten gått rett inn i en seriebil?

 

DSCF0590.jpg

Er litt finere enn slikt med led og lcd.

 

DSCF0592.jpg

 

 

DSCF0593.jpg

Artig førr ungan, Vegard hadde også lyst, men fikk vel ikke lov å krype helt igjennom? :P

 

DSCF0594.jpg

Har vært endel på Fort Dietel (det i Steigen/Engeløya) så syns dette var spennende å se

 

DSCF0604.jpg

Ganske massive greier

 

DSCF0606.jpg

Sagaen om bremsekraftforsterkeren

 

DSCF0612.jpg

 

IMG_2543.jpg

Tatt med Iphone, men fikk nå med alle bilene . ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, som Ragnar sier, det ble litt av et treff.

Jeg vil på vegne av styre i avdelingen få takk Stein-Inge "Velar" for et flott treff, med kjempe bra opplegg, og få takke alle som møtte opp for å skape den flotte og gode stemningen vi har :)

 

Da er det bare å ønske alle en flott sommer, og håpe at alle er klar for høstens treff 4-6 september. Vi skal da være i området sør for Sørfold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langmo Photography har gjort en utsøkt foto-jobb inne ved bunkers-anlegget der 16 biler ble stilt opp til fellesfotografering. Disse vil først bli publisert I NLRK medlemsblad 4WD akkompagnert med en artikkel fra treffet. Folk får vente I spenning til dette blir publisert.

 

Flott at alle hadde det kjekt på treff, meget hyggelig. Liland-bygda viste seg fra sin beste side da vi var der. Destinasjon Harstad stilte med en særs kunnskapsrik guide. Kjøreturen til Trondenes hører jeg det går gjetord om I jungeltelegrafen I hele distriktet. Kolonna gikk ikke upåaktet hen I Evenskjer sentrum under is-stoppen vi hadde der. Vanskelighetgraden på quiz'en tror jeg må nedjusteres, 19.5 av 35 oppnåelige kan forbedres.

 

Ser ut til at alle har kommet vel hjem også nå, det er flott! Da gleder vi oss til September.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fant et bilde til, fra det kamera der Bitzen så sitt snitt til å samarbeide :)

 

DSCN0014.jpg

 

Dette var vel hovedmotor til generator?

Burde vel gå an å sette bakpå en 101 så en har strøm på treff? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei folkens,

 

Da er jeg klar med info en ifbm vårt høsttreff første helga i september, 4. til 6.

 

Vi blir denne gangen å bruke Mørsvikbotn Camping, tlf 756 95 118, som utgangspunkt.

Mørsvikbotn er 80km nord for Fauske og 170km sør for Narvik

 

Programmet for helgen blir løselig slik;

 

Fredag; Vi møtes etterhvert som folk kommer seg til campen.

Lørdag; Vi kjører tur fra ca kl 10.00, en hyggelig mann, Jarl, har lagt opp til noen flotte kjøreturer i områdene rundt Mørsvikbotn. Vi regner med å bruke dagen på dette. På kvelden, grilling, og sosialt samvær

Søndag; Kaffe drikking, dekksparking og hjemreise

 

Innkvartering får hver og en ordne selv.

Campingen har 11 hytter i forskjellig standard, og plass til campingvogner, bo-biler og telt.

 

NB...hvis man er bare en eller to, og ønsker å dele hytte, så får vi prøve det.

 

 

Vel møtt :)

Endret av Roar Moslet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei folkens, det lakker å lir mot treff.

Jeg skulle bestille meg hytte i dag, og fikk beskjed om at det bare gikk akkurat, det begynte å bli fult ^_^ så dette tegner bra.

Men, vi skulle kanskje ha hatt oss et stort partytelt som vi alle kunne sitte i om kveldene ?? Det er ikke noe rom på campingen som egner seg for flere enn en 10-12 stk, og nå er jeg glad/redd vi blir flere.

Jeg har dessverre ikke ork til å orge med å skaffe slikt partytelt, så jeg hiver det ut her, og lurer på om noen har, eller vil ta, ansvar for å prøve å få til noe !?!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...