Gå til innhold

1977 88" 2.5 bensin


Anbefalte innlegg

  • Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Det er en benk bak på venstre side. bilen er godkjent for 5 pers. Drivverket er i god stand. Det står nå cooper discoverer m+s piggdekk uten pigger med godt med mønster på. Det følger med noen gamle grove dekk på felg hvis de hentes i Bergen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hmm, hmmm, hmmmm.. :unsure:

 

Intr å bytte i 74" en Serie3 10 ex-mill? :rolleyes:

 

Desverre. Det er en flott 109 du har, men jeg lever på studielån og har derfor ikke råd til å kjøre LR lenger. :(

 

Men det er nok alltid noen som vil kjøpe bilen din. Så kjøp min! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har sett bilen "live" og den ser bra ut. Meget bra med tanke på alderen. Desverre er det nok med 4 biler for min del. Men hvis noen absolutt kjøpe 110'er min, vet jeg hvilken bil jeg hadde løpt og kjøpt. Til og med rattet på riktig side. blush

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jo vært topp for oss begge det Morten :D Min står nå her den, jobber ikke aktivt for å bli kvitt den, men dukker noen opp som ønsker 109-ern, så er jo muligheten der for å gjøre noen lykkelige og jeg får mulighet til noe nytt selv :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...