Gå til innhold

Hybelinnredning kjøpes


EHS

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg vurderer å ominrede det ene huset på gården fra kontor til utleiehytte i sommerhalvåret.

 

jegerholt.JPG

 

 

Huset er lite (30kvm første etasje, 15kvm andre etasje) og inneholder i dag kun kontormøbler.

 

Jeg er på utkikk etter enkle møbler som kan puttes inn i dette huset, først og fremst ihht følgende liste:

 

hybelkjokken.jpg

 

- Hybelkjøkken. Helst et slikt som på bildet over (fra IKEA), men et hvilket som helst hybelkjøkken får duge.

- Evt lite kjøleskap + liten komfyr.

- 1 køyeseng. (1+1) eller familiekøye (1+2)

- 1 sovesofa

- 2 lette stuebord

- et klaffespisebord, evt vanlig spisebord som jeg kan modifisere.

- Duker og gardiner som passer i en 90 år gammel kårbolig.

 

Jeg regner med å finne det meste på Fretex, men særlig hybelkjøkken er sjeldne i kombinasjonen pent/rimelig.

 

Noen som har noe de vil kvitte seg med?

 

Hilsen Eivind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

45_-247342919.jpg

 

 

Se så fint køyesenga fra Klusenhusen passet på Jegerholt!

 

Trenger veldig en bedre kjøkkenløsning, og ettersom IKEA ikke lenger selger sitt litte kompaktkjøkken (avbildet over) må jeg satse på bruktmarkedet......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45_-1855923471.jpg

 

Kjøleskapet vi har rommer ikke mye, så vi leter etter et kjøleskap, ja. Gjerne en liten benkemodell, men litt større enn det grå på bildet.

 

Eivind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det så jo riktig så innbydende ut. Hadde vi husket den forrige helg hadde du kanskje fått besøk fra lørdag til søndag.

Men når jeg nå kikket rundt - kikker jeg på bildene så forsvinner "menyen". Kanskje det er tilsiktet, kanskje det bare skjer hos meg, men det var litt irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Lagde nettsiden i går kveld, så det kan godt ha sneket seg inn noen feil.

 

Hvilken nettleser bruker du?

 

Jeg ser at Google Chrome av og til ikke wrapper teksten rundt bildene. En reload, så er det i orden igjen.

 

Å få menyen til å forvinnne har jeg ikke greid ennå.

 

Husk at LR-eiere bor gratis!

 

Eivind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...