Gå til innhold

Disco 300 Tdi 1997 selges


bmj

Anbefalte innlegg

Flott Disco 300 Tdi, 1997, selges. Bilen står i Trondheim. Vi har desverre ikke plass til to Land Rovere. Strengt tatt har vi vel heller ikke bruk for to biler. Etter anskaffelse av Freelander 2 i fjor sommer har jeg bare brukt bilen til "kosekjøring" av og til. Hver gang jeg har vært ute og kjørt får jeg ikke lyst til å selge. Tidligere salgsforsøk har derfor vært veldig halvhjertet. Men, nå er det nok ingen vei tilbake. En stk flott Disco selges derfor. 7 seter som er i god stand. 176 000 km. Har eid bilen siden 2002. Den er godt vedlikeholdt, og jeg synes den er veldig god å kjøre. Fin i lakken (noen små bobler rundt baklykt og nederst på bakdøra), lite rust. Jeg synes selv dette er veldig mye god bil for 87.500,- (+ omregistrering). Se Finn for flere opplysninger og bilder: My link

 

Kan kontaktes på e-post: bmj@bio.ntnu.no, eller på mobil: 918 97 120.

Bjørn M. Jenssen

(Trondheim)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste bildet i en salgsannonse for en D1 er som følger:

 

Åpne bakre sidedører. Fotografer øvre del av hjulbuen; den området som vises når du åpner døra.

 

Rustmengden her sier MYE om bilen generelt.

 

Eivind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste bildet i en salgsannonse for en D1 er som følger:

 

Åpne bakre sidedører. Fotografer øvre del av hjulbuen; den området som vises når du åpner døra.

 

Rustmengden her sier MYE om bilen generelt.

 

Eivind

...og litt rust der sier normalt at det også er rust i bunn på A,B og C stolpen, overgang hjulbuer-gulv bak, gulv foran, kanaler, innerskjermer foran, batteribrønn... en helt vanlig D1 ;) .

 

det blir mange bilder :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dere skal holde dere for gode til å komme med dustete kommentarer og grunnløse antagelser i en salgstråd :angry:

 

Lykke til med salget, bilen ser fin ut til å være 13 år :)

Der tok du ordene ut av PC'en min. Helt enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blush ligger allerede flat.

 

dvs.. min baktanke var at legger du ut bilde av enhver rustflekk så får du ingen henvendelser på bilen. du skal for all del være ærlig med rusta, men det er ikke nødvendig å skryte av det :) .

Endret av j_wold
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes bildene viser at det er et bra eksemplar av arten vi har her :)

 

Den ser ut til å være sprøytet godt i dette hulrommet og det er det ikke alle som er.

 

Hadde jeg ikke hatt min D1 ville jeg absolutt vurdert denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder av hjulbuene er lagt inn i annonsen i Finn. Noe rust nederst på høyre hjulbue, ellers er de fine.

 

Bra. Bildene viser at dette er en bil man bør vurdere dersom man er ute etter en disco.

 

Eivind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Takk" til Jan-Einar for lite konstruktive innspill. Interessen for å overta og ta vare på en flott Disco eksploderer jo ikke akkurat etter slike innspill. Foretrekker å være åpen om feil/mangler slik at jeg slipper å bortforklare alle feil ved visning. Bortkasta tid for begge parter. Forøvrig er den fin på de andre stedene du nevner. Om noen ønsker seg en god og flott Disco som går som ei kule, så er denne et godt ivaretatt eksemplar.

Hilsen Bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en oppklaring fra Jan-Einar, og vi er vel forlikte :) . Forøvrig tar bilen seg en tur på fredag, Trheim-Inderøya (Trøndelag), så om noen ønsker å se på den, så bare ta kontakt.

Bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...