Gå til innhold

Kjøpe nytt ratt D3


lillelien

Anbefalte innlegg

Noen som har handlet nytt ratt i det siste? Ser at prisen på Ebay nå ligger rundt 150 pund. Noen som handlet og har erfaringer å dele?

 

Det var en "felleskjøp" tråd på Disko3 forumet, prisen der var vel 120 og vanlig pris var 135.... link

Og monteringstråd her link

Demontering av airbag vises her:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer å kjøpe nytt ratt da det "originale" ser ut til å "smelte" bort mellom hendene - må være utrolig dårlig kvalitet på det skinnet - hvis det i det heletatt er skinn.....? :unsure:

 

Tenker evt. å kjøpe fra Statene og da med tre-innlegg som matcher "tre" interiøret som ble levert med bilen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klissete ratt trekker ned looken ja B)

Var nettopp i Florida og bodde 2 uker ved siden av Land Rover Cocoa, og koblet ikke at jeg burde innom for å kjøpe nytt ratt. blush

"D4 ratt" tråden så litt lite Plug and Play ut enda. Men tanken er god!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg kjøpte nytt ratt her: http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=370361860432&ssPageName=STRK:MEWNX:IT

 

Monterte selv. Jeg kjøpte også et verktøy på eBay for å løsne airbagen (denne kan alternativt lages hjemme): http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=200407692271&ssPageName=STRK:MEWNX:IT

 

Jeg er veldig godt fornøyd med rattet.

 

 

PS. Fikk ikke "Insert link" til å fungere i denne posten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...