Gå til innhold

4 x felger til Defender ø. kjøpt


HHB

Anbefalte innlegg

Hjulekvelden kom brått på i år...

 

Jobber for tiden i Stavanger, men er hjemmehørende i Bergensdistriktet. Fikk ned sommerdekkene mine i går, men har ikke felger på de. 265/75-16. Får byttet over helga en gang, så hvis noen har felger til salgs i nærheten hadde det vært supert. Alt av interesse, allerhelst billig! wink.gif

 

Hans Harald

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne tipse deg om at standard defender/seriebil-felg er litt for smal for 265/75r16......

 

Det går tilsynelatende greit, men blir veldig ballong.

 

7" er fint til denne dekkdimensjonen.

 

Hilsen Eivind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne tipse deg om at standard defender/seriebil-felg er litt for smal for 265/75r16......

 

Det går tilsynelatende greit, men blir veldig ballong.

 

7" er fint til denne dekkdimensjonen.

 

Hilsen Eivind

 

Takker for info!

 

Men er det noen som vet hvor en kan få tak i sånne felger i Stavangerområdet? Har vært innom tre forskjellige dekkforhandlere, men ingen hadde på lager... Og lommeboka er ikke helt klar for storinnkjøp akkurat nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var egentlig på vei til Hamburg denne helgen, men det ble jo ikke noe av..

 

 

Hadde nok gått for de fra Paddocks hvis jeg hadde hatt bedre tid. Men men. Siden jeg er i Bergen nå, blir det vel en tur til OEC tenker jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har vell ZU felger? B)

 

rolleyes.gif Det ble nye ZU felger, en kjempesprekk i budsjettet, men de er jo skamtøffe! En trøst i den askegrå hverdagen, siden det ikke ble noe tysklandstur..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Hvis du bestiller dekk på felg, så koster det 15 pund per, pluss 15 pund i distrikts tillegg

Altså 75..

Om du bestiller bare felger, så får di kanskje pakket 2 i hver pakning. Jeg har fått det fra paddocks tidligere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...